Töltöttél már ki biztosítási kárbejelentő nyomtatványt?

A Téged ért káresemény elszámolási folyamatát nyomon követted?

Nem hoz zavarba egy bizonylat alaki-tartalmi vizsgálata?

 

Ha IGEN, akkor gyere hozzánk dolgozni és mutasd meg, hogy TE ebben jó Vagy:)

 

A magas szintű professzionális segítségnyújtó (assistance) szolgáltatásokat biztosító, a Generali cégcsoporthoz tartozó, 5 x Business Superbrands díjas Europ Assistance Magyarország Kft. kárelszámolási-kárrendezési csapatába az alábbi munkakörbe keres kollégát:

Claim manager

A közös célok eléréshez az EA (Europ Assistance) az alábbiakat biztosítja:

  • Aktív, támogató csapat, multinacionális stabil háttér
  • Bejelentett munkaviszony, hosszú távú munkalehetőség
  • Egyedülálló szakmai fejlődési lehetőség (pl.: továbbképzések, tréningek)
  • Rugalmas munkarend, home office lehetőség
  • Teljesítményértékelési bónuszrendszer és béren kívüli juttatások (pl: Cafeteria)
  • Rövidlejáratú munkahelyi kölcsön lehetősége
  • Hazautazási támogatás
  • Belső ajánlás díjazás fejében
  • Céges rendezvények (születésnapi-, karácsonyi-, csapatépítő összejövetelek; stb.)
  • Egészségmegőrző szolgáltatások:
    • Ingyenes irodai masszázs
    • Céges konditerem használata
    • Heti gyümölcsnap
    • Céges,egészségügyi alapellátásokra vonatkozó magánbiztosítás
    • All You Can Move rekreációs kártya igénybevételének lehetősége

A lehetséges jövőbeni feladataid:

  • Beérkező kárigények (e-mailen, postán, faxon) feldolgozása, kezelése, elbírálása
  • Bejövő számlák feldolgozása, validálása
  • Napi szintű kapcsolattartás a megbízókkal, partnerekkel
  • Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megfelelően

Téged keresünk, ha a következő paraméterekkel rendelkezel:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Kommunikáció képes angol nyelvhasználat
  • Megbízható, precíz, felelősségteljes munkavégzés
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek (excel, word, outlook)
  • Eredményközpontú, rendszerszintű gondolkodás
  • Határidők betartása, önálló döntési készség
  • Jó problémamegoldó és együttműködési készség

Nagyra értékeljük, ha:

  • Rendelkezel pénzügyi ismeretekkel
  • Call Center, ügyfélszolgálati, biztosítói területen szerzett munkatapasztalatod van 
  • Román és/vagy szerb nyelveken is kommunikálsz

Minket keresel, ha:

  • szereted a kihívásokat és a változatos feladatokat
  • szeretsz emberekkel és bizonylatokkal dolgozni és csapatban is megtalálod önmagadat
  • szeretnél tagja lenni egy folyamatosan bővülő szakmai közösségnek

Állás, munka területe(i):

  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Banki, Biztosítási szakügyintéző
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Üzleti támogató központok
  • Ügyféltámogatás, Adminisztráció

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Egyéb juttatások:

éves bónusz / mozgóbér, cafeteria, szakmai tréningek

Munkavégzés helye:

Budapest 1134, Dévai utca 26-28.

Jelentkezés módja:

A fentiek alapján, ha szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, kíváncsian várjuk a szakmai pályázatodat magyar és angol nyelven a "Jelentkezem" gombra kattintva.