Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!

Szeretne a világ egyik vezető energiavállalatánál dolgozni? Ügyfélközpontú stratégiánk része, hogy lakossági ügyfeleinknek olyan innovatív szolgáltatásokat fejlesszünk, melyek a leginkább találkoznak igényeikkel és differenciálnak minket az energiapiacon. Analitikus CRM csapatunk feladata, hogy ezeket az új termékeket minél hatékonyabban tudjuk eljuttatni ügyfeleinkhez, miközben megismerjük igényeiket. Ezzel olyan kompetenciát építünk, amely hozzájárul a vállalat hosszú távú sikereihez.

Az E.ON Hungária Zrt.Ügyféligény és Viselkedéselemzési Osztálya keres új munkatársat budapesti munkavégzéssel:

Campaign Analyst / Marketing Kampány Elemző

Feladatok:

  • Kampány célcsoportok sikerességének javítása (targetálás, analitika)
  • Kampánycélcsoportok, átadások ütemezése, tervezése, nyomon követése
  • Ügyfél, célcsoport és potenciál elemzések elvégzése
  • Kampány riportok és dashboardok kialakítása, rendszeres nyomon követése
  • Kampánymenedzsmenthez kapcsolódó folyamatok kidolgozása, fejlesztése
  • Vezetői összefoglalók készítése
  • Kampánymenedzsment folyamathoz kapcsolódó analitikai és rendszerfejlesztési igények megfogalmazása
  • Ügyfélbázis szegmentációk kidolgozása, javaslattétel
  • Kampánymenedzsment folyamatokhoz kapcsolódó projektek koordinálása, részvétel
  • Üzleti és ügyféligények megértése, kampányokkal való összehangolása
  • Kampányokra, promóciókra, csatornafejlesztésre javaslattétel
  • CRM, BI projektekben részvétel
  • Üzleti elemzések és ügyféligény elemzések készítése ügyfélközpontúsági fejlesztések kezdeményezéséhez és támogatásához
  • Együttműködés a Marketing, Értékesítés, Ügyfélszolgálat, Hálózati terület, Kommunikáció és Innováció területeivel

Elvárások:

  • Egyetemi, főiskolai végzettség
  • Legalább 5 év tapasztalat ügyfélelemzési környezetben
  • CRM folyamatok és rendszerek ismerete
  • Marketing és értékesítés menedzsment tapasztalat
  • SQL használata
  • Kíváló kommunikációs, kapcsolatépítő képesség
  • Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete mind írásban mind szóban
  • Üzleti problémákra kíváncsi személyiség
  • Kiemelkedő ügyfélközpontúság

Amit kínálunk:

  • Komplex feladatok megoldásában elkötelezett csapat
  • Részvétel technológiaépítési folyamatokban
  • Csapaton belül változások során előrelépés
  • Szakmai fejlődés, mentori támogatás
  • MS Sql, Power BI, SPSS Modeller tréningek
  • Konferencián való részvétel, nemzetközi kitekintés
  • Más üzleti területek megismerése

Információ

Munkavégzés helye: Budapest

www.eon-career.com

Your energy shapes
the future

Csatlakozzon hozzánk, hogy Ön is része lehessen sikereinknek!

A pozíció betöltésére megváltozott munkaképességu pályázók jelentkezését is várjuk.

Az E.ON Hungária Zrt. Magyarország egyik vezető energiaszolgáltatója, s évek óta a tíz legnagyobb árbevételű hazai cég egyikeként tartják számon. Az E.ON Hungária Zrt. áramszolgáltató társaságai a Dunántúlon és a Tiszántúlon szolgáltatnak villamos energiát, gázszolgáltatói a Dunántúlon működnek. Az E.ON Hungária Zrt. a továbbiakban társaságai tevékenységének további összehangolását, a minőségi szolgáltatás feltételeinek megteremtését tekinti fő feladatának.

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Campaign Analyst / Marketing Kampány Elemző
  • Rövid pozíció név: Marketing elemző
  • Hirdető cég: E.ON Hungária Zrt.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Feladatok: Kampány célcsoportok sikerességének javítása (targetálás, analitika) Kampánycélcsoportok, átadások ütemezése, tervezése, nyomon követése Ügyfél, célcsoport és potenciál elemzések elvégzése Kampány riportok és dashboardok kialakítása, rendszeres nyomon követése Kampánymenedzsmenthez kapcsolódó folyamatok kidolgozása, fejlesztése Vezetői összefoglalók készítése Kampánymenedzsment folyamathoz kapcsolódó analitikai és rendszerfejlesztési igények megfogalmazása Ügyfélbázis szegmentációk kidolgozása, javaslattétel Kampánymenedzsment folyamatokhoz kapcsolódó projektek koordinálása, részvétel Üzleti és ügyféligények megértése, kampányokkal való összehangolása Kampányokra, promóciókra, csatornafejlesztésre javaslattétel CRM, BI projektekben részvétel Üzleti elemzések és ügyféligény elemzések készítése ügyfélközpontúsági fejlesztések kezdeményezéséhez és támogatásához Együttműködés a Marketing, Értékesítés, Ügyfélszolgálat, Hálózati terület, Kommunikáció és Innováció területeivel
  • Elvárások: Egyetemi, főiskolai végzettség Legalább 5 év tapasztalat ügyfélelemzési környezetben CRM folyamatok és rendszerek ismerete Marketing és értékesítés menedzsment tapasztalat SQL használata Kíváló kommunikációs, kapcsolatépítő képesség Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete mind írásban mind szóban Üzleti problémákra kíváncsi személyiség Kiemelkedő ügyfélközpontúság
  • Elvárt végzettség: Főiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő, Megváltozott munkaképességű
  • Szükséges tapasztalat: 5-10 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2018-01-19
Állás, munka még: E.ON Hungária Zrt.>