A Takarék Csoport a pénzügyi szolgáltatások piacának egyik legnagyobb szereplője. Több mint ezer bankfiókunkkal és online felületeinkkel állunk ügyfeleink rendelkezésére. Célunk, hogy egyre magasabb szintű fejlesztési törekvéseinket kiváló szakemberek támogatásával érjük el. Fontosnak tartjuk a munkahelyi képzések és a szakmai fejlesztés jelentőségét, leendő munkatársainknak kihívásokkal teli feladatokat, és folyamatos tanulási, fejlődési lehetőséget biztosítunk.

A Takarék Csoport új munkatársat keres az alábbi munkakörbe:

Olyan kollégát keresünk, aki 0-24 órás call centerünkben fogadja lakossági és vállalati ügyfeleink hívásait; segíti őket a problémájuk megoldásában, tranzakcióik kezelésében, tájékoztatja őket a magas ügyfélelégedettség elérése érdekében. Fontos számunkra, hogy ügyfeleink telefonon is olyan szolgáltatást kapjanak, ami megfelel igényeiknek.

Call center munkatárs

Feladatok:

  • A bank lakossági és vállalati ügyfeleinek professzionális kiszolgálása,
  • Az ügyfélkapcsolatok erősítése bejövő hívások kezelése során;
  • Az ügyfélkérés és -probléma lehető legrövidebb időn belül történő megválaszolása.
  • A bank ügyfelei számára átfogó segítségnyújtás és pénzügyi tranzakciók végrehajtása;
  • Az elektronikus termékekhez (bank-, hitelkártya, NetBank) kapcsolódó ügyfélszolgálati tevékenységek ellátása;
  • Az ügyfelek teljes körű és magas szintű tájékoztatása, kiszolgálása telefonon keresztül

ELVÁRÁSOK:

  • Legalább középfokú végzettség;
  • Magabiztos számítógépkezelés;
  • Szeress velünk egy csapatban dolgozni;
  • Legyen számodra fontos, hogy elégedett legyen az ügyfél a Veled való beszélgetés után;
  • Sikerként éld meg, ha egy problémát megoldasz, másoknak segítesz.

ELŐNYT JELENT:

  • Középfokú angol nyelvtudás;
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.

AMIT KÍNÁLUNK:

  • Alapbér + műszakpótlék + jutalék + nettó 12.000 Ft SZÉP kártya vendéglátás;
  • Teljes vagy részmunkaidős jelentkezőket is várunk!!!
  • Rugalmas beosztás;
  • Határozatlan idejű munkaszerződés;
  • Fiatalos csapat;
  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség;
  • Bankon belüli változatos fejlődési, előrelépési lehetőség;
  • Folyamatos képzések, teljes körű szakmai támogatás.

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését a Jelentkezés gombra kattintva elküldheti hozzánk pályázati anyagát Karrier felületünkön keresztül.

Új adatkezelési rendelkezések!

Fontos számunkra személyes adatai védelme, ezért szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy módosult a felhasználókra vonatkozó Adatkezelési Tájékoztató és a Munkáltatói Adatkezelési Tájékoztató , melyekben rögzítettük az újonnan bevezetésre kerülő chat beszélgetés és a hirdetői visszahívás kérés funkció adatkezelési feltételeit. Frissítettük továbbá az adatfeldolgozó partnerek listáját, amely új együttműködések révén a profession.hu szolgáltatásainak és működésének hatékonyságát kívánjuk növelni.