Dr. Lenkei Egészségkultúra

Call center munkatárs

munkatársat keres

A munkavégzés helyszíne a Dr. Lenkei Egészségkultúra Központja
Budapest, József krt. 8.

 

Bár a Dr. Lenkei Egészségkultúra Callcenter-munkatárs feladata telefonálás, de NEM hideghívásos értékesítés! Nálunk sokkal értékesebb munkát végezhetsz ennél.
A Dr. Lenkei Egészségkultúra egyedülálló tevékenységgel foglalkozik.

Speciális tanácsadást és különleges, saját fejlesztésű vitaminkészítményeket használunk arra, hogy sokkal magasabb szintre emeljük a hozzánk forduló érdeklődők életminőségét.

Minket a kiváló eredmények érdekelnek, ezekért dolgozunk, ezekre vagyunk igazán büszkék.

Callcenter-munkatársként – még mielőtt felvennéd a munkaköröd feladatait – alapos képzésben részesülsz, amelynek során megismered a Dr. Lenkei Egészségkultúra működésének alapjait.

Olyan munkatársat keresünk, aki:

  • A regisztrált törzsvásárlóinkat telefonon hívja, és eléri, hogy megfelelő adatokkal rendelkezzenek ahhoz, hogy a készítményeink okos használatával magasabb szintre emeljék az életük minőségét.
  • Kifejezetten szeret emberekkel telefonon beszélni, foglalkozni, embereknek segíteni.
  • Társalgási szinten beszél angolul, és akinek nem okoz gondot az angol nyelvű telefonálás sem.
  • Szereti a kiszámíthatóságot, és szeretne hosszú évekig egy valóban stabil, megbízható munkahelyen dolgozni.
  • Képes a megtanult standard módszereket alkalmazni a munkájában, anélkül, hogy eltérne a megtanultaktól.
  • Képes felelősséget vállalni azért, hogy a Dr. Lenkei Egészségkultúra küldetését szem előtt tartva végezze a Callcenter-munkatárs feladatait.
  • Fontosnak tartja saját személyes fejlődését, szeret olvasni, szeret új dolgokat megtanulni.
  • A megtanult feladatokat szívesen végzi mindenféle változtatás nélkül, annak érdekében, hogy a jól bejáratott módszereket sikeresen alkalmazza. Csak akkor változtatja meg a dolgokat, ha az feltétlenül szükséges.

Amit mi kínálunk Neked, amiben mások vagyunk:

  • Színvonalas munkakörnyezetben, nagyon jó csapat tagjaként dolgozhatsz. Olyan munkahelyen, ahol nincs áskálódás, furkálódás, ahol egymás tisztelete és segítése a minimális alapkövetelmény.
  • Nálunk nincs szubjektív megítélés, munkatársainkat kizárólag kézzel fogható tények, az elvégzett munkájuk, az elért teljesítményük alapján ítéljük meg.
  • Egy Callcenter-munkatárs megítélésében a legfontosabb szempont az, hogy hány embernek tudott hatékonyan segíteni abban, hogy az életük minősége magasabb szintre emelkedjen.
  • Mi tiszteljük és megbecsüljük a jó teljesítményt.
  • Munkatársaink magas szintű emberi és anyagi elismertségben részesülnek.
  • Fix fizetés, amelyhez a teljesítménytől függően további, figyelemre méltó összegű jutalom is hozzáadódhat.
  • Ezen felül havi vitamincsomagot biztosítunk számodra.
  • A munka nagyon szép, sok örömmel jár, a hálás ügyfelek nagyon gyakran bearanyozzák a Callcenter-munkatárs napjait.

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Telefonos értékesítő
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Alapfok/társalgási szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest, 1085 József körút 8.

Jelentkezés módja:

Amennyiben szeretnél ehhez a kiváló csapathoz tartozni, szeretnél örömteli, értelmes alkotómunkát végezni, szeretnél biztonságban, emberi és anyagi megbecsültségben dolgozni, várjuk jelentkezésedet.