Dr. Lenkei Egészségkultúra

Call Center munkakörbe

munkatársat keres

    A munkavégzés helyszíne a Dr. Lenkei Egészségkultúra Központja - Budapest, József krt. 8.
    Bár a Dr. Lenkei Egészségkultúra Callcenter-munkatárs feladata telefonálás, de NEM hideghívásos értékesítés! Nálunk sokkal értékesebb munkát végezhetsz ennél.
    Dr. Lenkei Egészségkultúra egyedülálló tevékenységgel foglalkozik.

    Speciális tanácsadást és különleges, saját fejlesztésű vitaminkészítményeket használunk arra, hogy sokkal magasabb szintre emeljük a hozzánk forduló érdeklődők életminőségét.

    Minket a kiváló eredmények érdekelnek, ezekért dolgozunk, ezekre vagyunk igazán büszkék.

    Callcenter-munkatársként – még mielőtt felvennéd a munkaköröd feladatait – alapos képzésben részesülsz, amelynek során megismered a Dr. Lenkei Egészségkultúra működésének alapjait.

Olyan munkatársat keresünk, aki:

  • A regisztrált törzsvásárlóinkat telefonon hívja, és eléri, hogy megfelelő adatokkal rendelkezzenek ahhoz, hogy a készítményeink okos használatával magasabb szintre emeljék az életük minőségét.
  • Kifejezetten szeret emberekkel telefonon beszélni, foglalkozni, embereknek segíteni.
  • Társalgási szinten beszél angolul, és akinek nem okoz gondot az angol nyelvű telefonálás sem.
  • Szereti a kiszámíthatóságot, és szeretne hosszú évekig egy valóban stabil, megbízható munkahelyen dolgozni.
  • Képes a megtanult standard módszereket alkalmazni a munkájában, anélkül, hogy eltérne a megtanultaktól.
  • Képes felelősséget vállalni azért, hogy a Dr. Lenkei Egészségkultúra küldetését szem előtt tartva végezze a Callcenter-munkatárs feladatait.
  • Fontosnak tartja saját személyes fejlődését, szeret olvasni, szeret új dolgokat megtanulni.
  • A megtanult feladatokat szívesen végzi mindenféle változtatás nélkül, annak érdekében, hogy a jól bejáratott módszereket sikeresen alkalmazza. Csak akkor változtatja meg a dolgokat, ha az feltétlenül szükséges.

Amit mi kínálunk Neked, amiben mások vagyunk:

  • Színvonalas munkakörnyezetben, nagyon jó csapat tagjaként dolgozhatsz. Olyan munkahelyen, ahol nincs áskálódás, furkálódás, ahol egymás tisztelete és segítése a minimális alapkövetelmény.
  • Nálunk nincs szubjektív megítélés, munkatársainkat kizárólag kézzel fogható tények, az elvégzett munkájuk, az elért teljesítményük alapján ítéljük meg.
  • Egy Callcenter-munkatárs megítélésében a legfontosabb szempont az, hogy hány embernek tudott hatékonyan segíteni abban, hogy az életük minősége magasabb szintre emelkedjen.
  • Mi tiszteljük és megbecsüljük a jó teljesítményt.
  • Munkatársaink magas szintű emberi és anyagi elismertségben részesülnek.
  • Fix fizetés, amelyhez a teljesítménytől függően további, figyelemre méltó összegű jutalom is hozzáadódhat.
  • Ezen felül havi vitamincsomagot biztosítunk számodra.
  • A munka nagyon szép, sok örömmel jár, a hálás ügyfelek nagyon gyakran bearanyozzák a Callcenter-munkatárs napjait.

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Telefonos értékesítő
  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Alapfok/társalgási szint

Munkavégzés helye:

Budapest, 1085 József körút 8..

Jelentkezés módja:

Amennyiben szeretnél ehhez a kiváló csapathoz tartozni, szeretnél örömteli, értelmes alkotómunkát végezni, szeretnél biztonságban, emberi és anyagi megbecsültségben dolgozni, várjuk jelentkezésedet a "Jelentkezem" gombra kattintva.