Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
Megbízónk több, mint 20 éves múlttal rendelkező diagnosztikai központ, mely családoknak biztosít gyermekvállalással kapcsolatos vizsgálatokat és egyéb egészségügyi szolgáltatásokat. Jelenleg bővülő csapatukba keresünk Call Ceneter munkatársakat.

Call Center munkatárs [BaCzI-CCM]

Feladatok:

  • bejövő- kimenő hívások kezelése
  • kampányokban történő részvétel
  • korábbi ügyfelek telefonos felkeresése
  • ügyfélpanaszok, reklamációk kezelése
  • ügyfélgondozás, telefonos információnyújtás
  • ügyféladatok rögzítése

Követelmények:

  • középfokú végzettség
  • Call-Centerben eltöltött minimum 2 éves tapasztalat
  • MS Office alkalmazásokban jártas, legalább felhasználói szintű tudás
  • kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó készség
  • nagyfokú munkabírás, elkötelezettség, személyes hatékonyság és precizitás, határidőkhöz való alkalmazkodás

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Diszpécser
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.

Kérjük értékelje, hogy mennyire találja vonzónak a hirdetést!

Az Ön szavazata:
Összes szavazat:
db szavazat
Többes adatkezelés, a jelentkezés elküldése előtt tájékozódjon a munkaadó adatkezelési szabályzatáról.
Állás, munka még: Focus Consulting Kft.>
A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Call Center munkatárs [BaCzI-CCM]
  • Rövid pozíció név: Call center munkatárs
  • Hirdető cég: Focus Consulting Kft.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Feladatok: bejövő- kimenő hívások kezelése kampányokban történő részvétel korábbi ügyfelek telefonos felkeresése ügyfélpanaszok, reklamációk kezelése ügyfélgondozás, telefonos információnyújtás ügyféladatok rögzítése
  • Elvárások: középfokú végzettség Call-Centerben eltöltött minimum 2 éves tapasztalat MS Office alkalmazásokban jártas, legalább felhasználói szintű tudás kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó készség nagyfokú munkabírás, elkötelezettség, személyes hatékonyság és precizitás, határidőkhöz való alkalmazkodás
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Nem igényel nyelvtudást
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2017-10-12