Az Artisjus – a magyar zeneipar egyik legnagyobb szereplője - Nyilvános Előadási Főosztályára call centeres munkakörbe ügyintéző kollégát keres azonnali belépéssel.

Call center munkatárs

Feladatok:

  • rendezvények engedélyezésével kapcsolatos teljeskörű felvilágosítás (telefonon)
  • reklamáció kezelés (telefonon, e-mailben)
  • belső rendszerek (eDOC, Oracle és egyedileg fejlesztett rendszerek) gyors elsajátítása és alkalmazása
  • az ezzel kapcsolatos jogszabályi háttér és gyakorlat pontos ismerete

A munkakör betöltéséhez szükséges elvárások:

  • középfokú végzettség
  • felhasználó szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, Outlook)
  • gyors munkatempó
  • precíz, alapos munkavégzés
  • maximális hajlandóság új és nagy mennyiségű ismeretek megszerzésére, alkalmazására
  • türelem, terhelhetőség, kiegyensúlyozott, higgadt viselkedés
  • kedvesség, és a kedves attitűd
  • érzelmi intelligencia
  • türelmes, empatikus, pozitív hozzáállás,
  • alkalmazkodóképesség,
  • jó érvelési készség,
  • kiváló problémamegoldó képesség,
  • jó kommunikáció

Előny:

  • ügyfélszolgálati múlt, panaszkezelésben való jártasság
  • angol nyelvismeret

Jelentkezés feltételei:

  • szakmai önéletrajz,
  • motivációs levél,
  • bérigény megküldésével.

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Diszpécser
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, I. kerület

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.