A NAOS (Bioderma, Esthederm, Etat Pur), mint piacvezető francia dermokozmetikumokat forgalmazó vállalat új termékkörének bevezetéséhez

Brand Manager

munkatársat keres

    Ha szeretnél egy új termékkör felépítésében a startpisztolynál ott lenni, akkor Téged keresünk!

Az új munkakörünk célja:

    A Brand Manager feladata lesz az új termékkörünk márkastratégiájának kialakítása – a NAOS céljainak megfelelően -, a márka megfelelő pozícionálása és a bevezetési tervek megvalósítása a Marketing vezető irányításával.
    Munkájának elsődleges célja, hogy az új termékkör értékesítési eredményeit elősegítse a megfelelő termékportfolió és forecasting kialakításával, és az eredmények folyamatos monitorozásával segítse az éves célok elérését, a megfelelő marketing költségstruktúra mellett.

Ez izgalmasan hangzik, de mik is lesznek pontosan a napi feladataid?

  • A marketing tervek kialakítása és operatív megvalósítása a NAOS stratégiával és a márka előírásának betartásával
  • A nemzetközi kampányok lokalizálása és megvalósítása B2B és B2C marketing csatornákon, a márka támogatása saját és earned marketing csatornákon (a weboldal lokalizálása és karbantartása, tartalmak előállítása és influencer marketing koordinálása, social media csatornák felépítése és menedzselése)
  • Az értékesítési hálózat támogatása nemzetközi adaptált és lokálisan fejlesztett marketinganyagok
  • Lojalitásprogram menedzsmentje
  • Társosztályokkal való együttműködés mellett: logisztika, sales, training, patika- és orvoslátogatói csapat, marketing egyéb területei
  • A termékkör megjelenítése rendezvényeken, kongresszusokon – ezen rendezvények szervezése, kiállítás megszervezése, előadások koordinálása, esetleges megtartása
  • A fogyasztói és B2B insightokra vonatkozó piackutatási és elemzési feladatok koordinációja, illetve elvégzése
  • Piac- és versenytársfigyelés
  • Árazás kialakítása, portfolio tervezés
  • A termékkörre vonatkozó marketing budget kezelése

Milyen elvárásaink vannak az új munkavállalónkkal szemben?

  • Közgazdász/marketing végzettség
  • Fontos, hogy legyen minimum 3 év tapasztalatod marketing munkakörben, preferáltan a szépségiparban vagy FMCG-ben
  • Folyékony angol nyelvtudás – a francia nyelv ismerete előnyt jelent, de nem feltétel
  • Eredményorientáltság, tulajdonosi szemlélet, proaktivitás
  • Jogosítvány (B)
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Marketing projet menedzsment tapasztalat

Még néhány képesség, aminek örülünk:

  • Előny, ha stratégiai és analitikus gondolkodásmódod
  • Fontos a kitűnő prezentációs készség – előfordulhat, hogy nagyobb közönség elött is szerepelned kell majd
  • Szükség lesz erős és hatékony kommunikációs képességre, erős meggyőző erőre és jó érvelési készségre
  • Mi itt mindannyian hiszünk a proaktív munkavégzésben és pozitív gondolkodásban, ezért örülünk, ha Te is így gondolkozol és dolgozol nap mint nap

Állás, munka területe(i):

  • Marketing, Média, PR
  • Márka- és Termékmenedzser
  • Marketing
  • Projektmanager
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésed, kérjük küldd el szakmai önéletrajzod és rövid motivációs leveled a "Jelentkezem" gombra kattintva a bérigényed és a pozíció megjelölésével.

Tájékoztatunk, hogy a pályázó a jelentkezésével, és személyes adatainak a NAOS Hungary Kft. részére történő megküldésével hozzájárul ahhoz, hogy a NAOS Hungary Kft. a felvételi folyamat során birtokába kerülő személyes adatait nyilvántartsa és kezelje. Kérjük, hogy a jelentkezés elküldése előtt olvasd el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Felvételi Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat a NAOS Hungary Kft. weboldalán.