A TIMOCOM GmbH egy sikeres, erkrathi székhelyű nemzetközi vállalat, mely a szállítmányozási szakma szolgáltatójaként ismert.

 

Csapatunk megerősítéséhez keresünk a magyarországi partnerhez, a Hock R Kft.-hez székesfehérvári irodánkba

BOLGÁR NYELVEN beszélő ügyfélköri kapcsolattartót (Customer Care)

Az Ön feladatai:

Kapcsolattartás az általunk üzemeltetett Smart Logistik System  meglévő ügyfeleivel. A felmerülő problémák határozott, önálló megoldása. Munkájával aktívan járuljon hozzá az elégedett ügyfélkör, valamint a növekvő teljesítmény és minőségi szolgáltatás kialakításához.

Elvárásaink:

Minimum középfokú végzettség, magas szintű BOLGÁR és angol és / vagy német nyelvtudás. Előnyt jelent a telefonos ügyfélszolgálat területén szerzett tapasztalat.

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Üzleti támogató központok
  • Ügyféltámogatás, Adminisztráció

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül bármelyik:

  • Angol (Felsőfok/tárgyalóképes szint)
  • Német (Felsőfok/tárgyalóképes szint)
  • Bolgár (Felsőfok/tárgyalóképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Székesfehérvár

Felkeltettük érdeklődését?

Jelentkezzen! Változatos és izgalmas munka vár Önre egy sikeres, fejlődő vállalatnál, mely nemzetközi kapcsolatokkal rendelkezik és a folyamatos innováció elkötelezett híve.

Várjuk fényképes pályázatát, bruttó fizetési igény megjelölésével és a lehetséges kezdés időpontjával, Hock-Ritter Ildikó részére a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.