Egy dinamikus, multinacionális vállalatnál vagy egy megbízható családi vállalkozásnál keres új kihívásokat? Az 1839 óta az egészségügy fejlődését szolgáló B. Braun-vállalatcsoportnál mindkettőt megtalálja! A cégcsoportot Magyarországon az egészségügyi termékek fejlesztésével és gyártásával foglalkozó B. Braun Medical Kft., a termékek értékesítését végző B. Braun Trading Kft. és a dialízishálózatot működtető B. Braun Avitum Hungary Zrt. képviseli. A vállalatcsoport több, mint 2000 munkatársával a magyarországi egészségügyi piac egyik legnagyobb szereplője. 

Budapesti cégközpontunkba keresünk a magas színvonalú szakmai munka iránt elkötelezett munkatársat az alábbi pozícióba:

Bérügyviteli munkatárs

Feladatok:

  • A hozzá tartozó területek dolgozóinak jelenléti és egyéb idő adatainak feldolgozása és bérszámfejtése.
  • Személyi kifizetésekkel kapcsolatos adó-, TB- és egyéb járulékok feladása.
  • A bérszámfejtéshez és juttatásokhoz kapcsolódó dokumentumok pontos kezelése és irattározása.
  • Az adott terület munkaerő mozgásával kapcsolatos munkaügyi teendők ellátása (be- és kiléptetés teljes körű ügyintézése és adminisztrációja, áthelyezések / változások rögzítése, bejelentése stb.) az érvényben lévő törvényi előírásoknak megfelelően.
  • Munkáltatói igazolások készítése.
  • Személyi anyagok kezelése, a munkatársak személyi adatainak karbantartása és naprakész vezetése a nyilvántartó rendszerben.
  • Szabadságok egyeztetése.
  • Adókkal és járulékokkal kapcsolatos adatszolgáltatások (éves/negyedéves/havi), bevallások elkészítése az illetékes hatóságok felé.
  • Bér- és létszámgazdálkodási, munkaügyi adatszolgáltatások, statisztikák elkészítése.
  • A központi munkavállalók rendszeres foglalkoztatás-egészségügyi orvosi vizsgálatának rögzítése a rendszerben.
  • A napi munkavégzéshez szükséges munkajogi és egyéb jogszabályi ismeretek elsajátítása és használata a mindennapi munkavégzésben.
  • Kimutatások, összesítések készítése a havi /éves munkabérekről, prémiumokról, túlórákról a központi kontrolling és a cégvezetés kérésére.
  • Munkatársak tájékoztatása munkaügyi kérdések esetén.
  • Cafeteria rendszer-hez kapcsolódó feladatok ellátása a NexonBér-ben

Elvárások:

  • Legalább középfokú szakirányú végzettség (felsőfokú végzettség előny)
  • Bér és TB ügyintézői munkakörben minimum 5 éves tapasztalat
  • NexonBér program teljes körű ismerete
  • Pontos, szabályszerű, megbízható, önálló munkavégzés
  • Precizitás, terhelhetőség
  • Csapatmunkára való hajlandóság
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office World, Excel)
  • Angol nyelvtudás előny

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Teljes munkaidős beosztás
  • Rugalmas munkavégzés
  • Munkatársainkat a legfontosabb értékünknek tekintő szemlélet
  • Kiemelkedő színvonalú munkakörnyezet és eszközök
  • Szakmai továbbképzés

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • HR adminisztráció
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 5-10 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, 1023 Felhévízi utca 5.

Jelentkezés módja:

Ha ajánlatunk felkeltette érdeklődését, magyar nyelvű fényképes, szakmai önéletrajzát fizetési igény megjelölésével a Jelentkezem gombra kattintva küldje el Dékány Adrienn HR munkatárs részére a "Jelentkezem" gombra kattintva.