Prohumán 2004 Kft.
Szívesen dolgoznál Magyarország piacvezető HR szolgáltatójánál? Szeretnél egy fiatalos, dinamikus szakmai csapat tagja lenni? Nem ismeretlen számodra a bérszámfejtés területe, ugyanakkor erős IT affinitással is rendelkezel? Ha a makrók és az SQL sem ismeretlen területek számodra, Te vagy a mi emberünk! Ha a lenti feladatkör szimpatikus számodra, akkor szeretettel várjuk jelentkezésedet a Prohumán csapatába! Keressük belső Munkaügyi csapatunkba munkatársunkat.

Bérügyviteli adatbányász / munkaügyi kontroller

Főbb feladatok, munkák:

  • A bérszámfejtési folyamat során a feldolgozási folyamatok automatizálása, ügyfélspecifikus input és output makrók készítése, ellenőrzése, folyamatos karbantartása
  • A NexonBér, valamint a hozzá kapcsolódó programok, lekérdezések hatékony felhasználásának támogatása, szakmai igények megfogalmazása
  • SQL lekérdezések elkészítése, tesztelése, karbantartása
  • Az előírt területi mutatók (KPI) rendszeres időszaki számítása, riportolása, szükséges riportok sablonok elkészítése és tesztelése, részvétel az SLA-k kialakításában
  • Javaslattétel a munkafolyamatok optimalizálására, folyamatok hatékony javítására
  • NexonBér paraméterezési feladatok elvégzése és ellenőrzése
  • Havi adatszolgáltatási, bevallási, önellenőrzési feladatok határidőre történő ellátásában való részvétel, a bevallások és önellenőrzések SQL és NexonBér ÁLM lekérdezésekkel történő támogatása, kapcsolódó dokumentálási feladatok ellátása
  • Havi zárási és időszaki kontrollok elvégzése és dokumentálása, szükség szerinti riportolása SQL és NexonBér ÁLM lekérdezésekkel
  • Részvétel az ügyfélreklamációs esetek kivizsgálásában, előremutató javaslattétel az előforduló hibák további megelőzése érdekében
  • Felhasználói jogosultságok beállítása, kezelése a cég szabályzataival összhangban
  • Évnyitás-évzárással kapcsolatos rendszerbeállítási feladatok elvégzése
  • A feladatok ellátásához szükséges jogszabályok, rendelkezések folyamatos figyelése, elsajátítása és alkalmazása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú bérügyintéző végzettség és/vagy IT végzettség
  • Minimum 3 év bérügyviteli és IT feladatokban szerzett tapasztalat (SQL, makró, alkalmazás üzemeltetés)
  • Naprakész munkaügyi ismeretek
  • Nexon program ismerete

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Megbízható, pontos és precíz munkavégzés
  • Folyamat- és rendszerszemlélet
  • Önállóség

Amit kínálunk:

  • Magyarország első számú HR szolgáltató cége általi stabilitás, infrastruktúra és szakmai know-how
  • Komplex juttatási csomag (alapbér, teljesítmény alapú bónusz, cafeteria, mobiltelefon, laptop, belső képzési lehetőségek)
  • Önálló, felelősségteljes munkakör, szakmai fejlődési lehetőség
  • Fiatalos, dinamikus csapat, kellemes munkakörnyezet
  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • Home office lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Kontrolling
  • IT programozás, Fejlesztés
  • Adatbázisszakértő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Egyéb juttatások:

Mobiltelefon, Cafeteria

Munkavégzés helye:

XIV. kerület

Jelentkezés az állásra:

A pozícióra pályázni a "Jelentkezem" gomb megnyomását követően az önéletrajz csatolásával és a bérigény megjelölésével lehetséges.