Bérszámfejtő / Payroll Specialist

Főbb feladatok

  • Munkavállalókkal kapcsolatos teljes körű bérszámfejtési feladatok ellátása
  • Munkavállalók ki- és beléptetésével kapcsolatos bérügyviteli feladatok ellátása a jogszabályoknak és belső szabályozásnak megfelelően
  • Az angol nyelvű munkaügyi rendszer és az integrált magyar nyelvű bérprogram szakértői szintű kezelése
  • A munkaidő nyilvántartó rendszerrel kapcsolatos adminisztrátori feladatok ellátása, a munkaidőkeret    negyedéves elszámolása, időadatok ellenőrzése, időadat menedzsment
  • Munkáltatói igazolások kiállítása, bérelőleg igények kezelése, ellenőrzése
  • A hó végi zárási feladatokban való aktív részvétel (bérelemek, letiltások, ellenőrzések) ill. a hóközi utalások kezelése
  • A csoport ügyfélkapcsolati tevékenységének ellátásában való részvétel, a felmerülő munkavállalói kérések és kérdések alapján
  • Havi, negyedéves és éves rendszerességű bevallások, statisztikák és adatszolgáltatási kötelezettségek teljes körű ellátása az illetékes szervek és a társosztályok számára
  • Kapcsolattartás az állami szervekkel
  • A bérprogram frissítéseivel kapcsolatos teendők ellátása, ill. a program szolgáltatójával való eseti kapcsolattartás.
  • Az éves adóbevallással kapcsolatos bérszámfejtői feladatok ellátása a nyilatkoztatástól az  éves adóigazolások kiállításáig

Elvárások

  • Középfokú, bérügyintézői szakképesítés
  • Legalább 3 év multinacionális nagyvállalatnál szerzett szakmai tapasztalat
  • Társalgási szintű angol nyelvismeret
  • Word és Excel alapszintet meghaladó felhasználói ismerete
  • A változásokra nyitott, ügyfélorientált személyiség
  • Csapatjátékos és proaktív attitűd
  • Jó kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
  • Strukturált, önálló, hatékony munkavégzés
  • Precizitás, szakmai igényesség
  • Szabálykövető magatartás

Előnyök

  • NexonBér, NexonTime programok teljeskörű ismerete előnyt jelent
  • TB ügyintézői szakképesítés és gyakorlat

Amit kínálunk:

  • versenyképes juttatási csomag, motiváló cafeteria rendszer
  • home office lehetőség
  • családbarát munkahely
  • céges eszközök: lapop, mobiltelefon

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Alapfok/társalgási szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.