Bér-, TB és munkaügyi ügyintéző

Az alábbi feladatok várnak Rád:

  • munkaszerződések, a személyi adatok és a munkatársakkal kapcsolatos egyéb információk aktualizálása, naprakészen tartása, dokumentumok elkészítése
  • teljes körű bérszámfejtési és TB ügyintézési feladatok pontos, határidőre történő ellátása, koordinálása, utalásra történő előkészítése
  • adatszolgáltatás, bevallások, jelentések, statisztikák készítése, kapcsolattartás a hatóságokkal
  • be- és kilépő munkavállalók teljes körű adminisztratív ügyintézése
  • kapcsolattartás a vállalaton belül működő üzletágak munkatársaival

A munkakör betöltéséhez az alábbiak elvárásaink:

  • szakirányú, középfokú TB ügyintéző és bérügyintéző képesítést várunk el tőled
  • fontos számunkra naprakész bérszámfejtést érintő adózási és jogszabályi ismereted
  • kollégáink akkor tudnak jól dolgozni Veled, ha képes vagy csapatban gondolkodni és feladataidat felelősségteljesen látod el
  • a munkakörben lévő feladatokat akkor fogod tudni sikeresen és hatékonyan végezni, ha erősséged az önálló, pontos, precíz munkavégzés
  • a munkakör betöltésénél elengedhetetlen a diszkréció megtartása és a megbízhatóság
  • MS Office program magabiztos ismerete
  • előnyt jelent, ha van 3-5 éves releváns szakmai tapasztalatod bér- és TB ügyintéző munkakörben, valamint, ha van tapasztalatod a KULCSBÉR program használatában

Amit kínálunk Neked:

  • részese lehetsz egy sikeres, jó hangulatban dolgozó fiatalos csapatnak, ahol a kollégák figyelnek egymásra és támogatják egymást feladataik elvégzése során
  • munkakörödben lévő feladataid betanulásának kezdeti időszakában biztosítjuk a mentor kollégát, aki mellett kiegyensúlyozott ütemben lesz lehetőséged a tanulásra
  • teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszonyt kínálunk Neked
  • család- és egészségtámogató vállalatként számos béren kívüli lehetőséget kínálunk
  • munkavállalónkként lehetőséged lesz szolgáltatásaink kedvezményes igénybevételére
  • színvonalas munkakörülmények között végezheted munkádat és töltheted munkaidődet
  • vezetőinkre a humánus, támogató hozzáállás jellemző

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • HR adminisztráció

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

1112 Budapest, Budaörsi út 179.

Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, fényképes szakmai önéletrajzod fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címre szíveskedj elküldeni: