Bér- és TB ügyintéző

munkatársunkat várjuk teljes vagy részmunkaidőben

Budapest, XVI. kerületi irodánkba

 

 

A BÉRADMIN-ban családias hangulatban dolgozunk, mert szeretünk a bejelentéseken, számfejtéseken túl is emberként együtt lenni, csapatban dolgozni. Szívesen és sokat nevetünk, van, hogy magunkon, vagy a helyzeten, mert humorral könnyebb lesz a lelkünk.

 

Mindannyian másban vagyunk jók. Van, aki a bérszámfejtésben odaadó, van, aki TB ügyintézőként OEP dicséretet kap, van, aki az ügyfelek kimutatásaihoz varázsol Excelt, van, aki mindennek utána néz, problémát megold, vagy háttérként segít az adminisztrációban.

 

Várjuk, hogy közénk tartozz, mert a szakmádban kiváló vagy, nincs az a bér és TB helyzet, amit meg ne oldanál szabályosan, szakmailag igényesen, precízen, kedvesen, segítőkészen az ügyfelünk és a munkavállalójának legnagyobb megelégedésére!

 

Lehetsz teljes állásban (8 órás), vagy részmunkaidőben (4 órában) dolgozó munkatársunk, csak legyen legalább 5 éves tapasztalatod a teljes folyamatban az adatrögzítéstől a 08-as bevallásig, többféle cég sok száz vagy ezer munkavállalója bér- és TB számfejtésében is!

A munkád során feladatod lesz:

  • az ügyfeleink képviselőivel napi szintű kedves, proaktív kapcsolattartás
  • a gyors reagálás telefonon és írásban, ahogy ezt megígértük az ügyfeleinknek
  • a bérszámfejtés, adatszolgáltatás (meglevő folyamatok alapján, de gondolkodva)
  • a telefonos tanácsadás ügyfeleink képviselői és dolgozói számára, gondoskodó proaktivitással
  • a TB ügyintézés - helyettesítési jelleggel egy különleges tudású munkatárs mellett

Szakmai elvárásunk:

  • Bérügyintéző és Társadalombiztosítási ügyintéző; Pénzügyi-számviteli ügyintéző (OKJ végzettség)
  • Bér- és TB ügyintézési tapasztalat minimum 5 év
  • NOVITAX program használatában gyakorlat
  • Számítógépes ismeretek: erős felhasználói szint (Word, Excel, levelező program, internet)

Amit mi kínálunk:

  • havi szinten két hétig nagyon sok munkát még több feszültséggel
  • barátságos, családias munkakörnyezetet a 16. kerület kertes, virágos, fás övezetében
  • lendületes, egymást támogató, vidám 10 fős csapatot, színes egyéniségekkel
  • korrekt, racionális vezetői hozzáállást és folyamatos visszajelzést a személyes szakmai fejlődés és a jó együttműködés érdekében
  • havi fizetést (teljes állás, próbaidő után) bruttó 380.000 Ft
  • cafeteriát (52 000 Ft/hó) és további juttatásokat: munkába járás támogatása, telefon, szemüveg hozzájárulás

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • HR adminisztráció

Szükséges tapasztalat:

  • 5-10 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

1165 Budapest, Szabadság utca 6.

Jelentkezés az állásra:

Az esélyegyenlőség érdekében kérjük, az alábbi jelentkezési irányelvek betartását:

  • az önéletrajzodat Word (szöveges) formátumban kérnénk
  • fénykép ne legyen rajta, és a születési idő se
  • csak az utolsó három munkahelyedet és az ott végzett szakmai feladataidat írd meg
  • jelöld meg, hogy melyik munkaidőt választod: a 8 vagy a 4 órást
  • írj pontos elérhetőségi adatokat

Minden pályázatot visszaigazol a kiválasztással megbízott szakértőnk!

 

Örömmel és kíváncsisággal várjuk a pályázatodat a "Jelentkezem" gombra kattintva.

 

Jelentkezési határidő: 2020. június 14.