Nemzeti Üzleti Szolgáltató Zrt.

A több mint 17 ezer munkavállalót foglalkoztató MVM csoport a hazai energetikai szolgáltatások minden területén jelen van, hogy Magyarország energiaellátása folyamatos és biztonságos legyen.

Bér- és társadalombiztosítási munkatárs

Feladatok

  • A Nemzeti Üzleti Szolgáltató Zrt. és ügyfelei között létrejött szolgáltatási szerződésben vállalt humán erőforrás elszámolással (HR szolgáltatások) összefüggő feladatok elvégzése.
  • Az ügyfelektől kapott adatok rögzítése a bérszámfejtő rendszerbe, illetve a berögzített adatok ellenőrzése.
  • A bérkifizetések pontos, teljes, hibátlan és határidőben végrehajtható biztosítása.
  • Bérszámfejtéssel kapcsolatos időszakos (havi, negyedéves és éves) hatósági és nem hatósági adatszolgáltatások, kimutatások, bevallások, statisztikák készítése.
  • Az adó- és járulékbevallások előkészítése (bevallások, táblázatok készítése) és továbbítása.
  • Munkáltatói és egyéb igazolások kiállítása.
  • Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos feladatok elvégzése.
  • A társadalombiztosítási és családtámogatási kifizetőhelyi feladatok ellátása, ellátások számfejtése, a kapcsolódó bevallások, adatszolgáltatások elkészítése, levelezés lebonyolítása.
  • Statisztikai jelentések elkészítése.
  • Az ügyfelek részéről munkaügyi és bérelszámolással, valamint társadalombiztosítási kifizetőhellyel kapcsolatos kérdések megválaszolása.
  • A feladatok teljesítéséhez kapcsolódó törvények, jogszabályok (különösen a személyi jövedelemadózással és társadalombiztosítással kapcsolatos törvények), társasági belső szabályzatok pontos, naprakész ismerete és gyakorlatban történő alkalmazása a napi munkavégzés során.

Amit kérünk

  • Bér- és társadalombiztosítási ügyintézői végzettség.
  • 1-3 éves bérszámfejtési gyakorlat.
  • MS Office ismerete.
  • Informatikai ismeretek.

Előnyt jelent

  • Gazdasági vagy humán felsőfokú végzettség.
  • Mérlegképes könyvelői végzettség.
  • Adótanácsadói végzettség.
  • Munkajogi szakokleveles tanácsadó képesítés.
  • Angol nyelvismeret.
  • SAP ismeret.

Miért jó nálunk dolgozni?

  • versenyképes bér
  • teljesítmény alapján prémium vagy bónusz
  • folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek (tréningek, konferenciák)
  • széles körű béren kívüli juttatási csomag (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
  • üdülési, sportolási lehetőségek, rendezvények
  • mobilitási támogatás
  • kiemelkedő teljesítmény jutalmazása
  • rugalmas munkaidő
  • vállalati szabadidős és szakmai rendezvények

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Paks