A GIRO Zrt. a hazai pénzügyi szektor meghatározó szereplőjeként már három évtizede biztosítja a belföldi pénzforgalom biztonságos lebonyolítását. Társaságunk stratégiai célja, hogy a korábbiaknál is aktívabb szerepet vállaljunk a pénzforgalom fejlesztésében, hatékonyságának növelésében, továbbá a pénzügyi kultúra színvonalának emelésében.

Belső ellenőrzési csapatunkba keresünk hosszú távra, négy órában

belső ellenőr – IT terület

FELADATOK:

  • A GIRO Zrt. informatikai folyamatainak, tervezési, fejlesztési módszereinek, hálózati feladatainak és üzemeltetési rendszereinek ellenőrzése, írásos jelentés készítése, valamint javaslattétel módosításokra, fejlesztésekre vonatkozóan
  • A logikai és a fizikai biztonság ellenőrzése, véleményezése és módosítási javaslatok megtétele
  • Részvétel mindazon megbeszéléseken, tárgyalásokon, amelyekre munkakörével összefüggésben meghívják
  • Mindazon feladatok, amelyeket külön jogszabály, a Felügyelőbizottság, a vezérigazgató vagy a belső ellenőrzési vezető a feladatkörébe utal

ELVÁRÁSOK:

  • Informatikai területen szerzett felsőfokú végzettség
  • Legalább 3 éves informatikai területen szerzett audit és/vagy ellenőrzési tapasztalat
  • Angol nyelv legalább középfokú ismerete
  • Excel program felhasználói szintű ismerete
  • Hosszú távú, feladat centrikus munkavégzés
  • Képesség az önálló munkavégzésre és a több egyidejű projekt eredményes elvégzésére
  • Folyamatszemlélet
  • Pontosság, alaposság igénye
  • Jó kommunikáció és kapcsolatteremtő képesség
  • Jó alkalmazkodóképesség
  • Csapatmunkában részvétel képessége
  • Szervezőkészség
  • Terhelhetőség

ELŐNYT JELENT:

  • CIA illetve CISA képesítés megléte

AMIT NYÚJTUNK:

  • Biztos, kiegyensúlyozott tulajdonosi háttérrel rendelkező vállalat
  • Folyamatos fejlődési lehetőség aktív szakmai támogatással
  • Érdekes, változatos, szakmai kihívásokkal teli feladatok
  • Versenyképes fizetési csomag a jelölt tudása és kompetenciája szerint
  • Széles körű, tanúsított képzéseken, tréningeken történő részvétel lehetősége
  • A munka és a magánélet egyensúlyának támogatása (otthoni munkavégzés lehetősége).
  • Egészségtudatos életmód támogatása, vállalati egészségbiztosítás és egyéb sportolási lehetőségek

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

  • 1205 Budapest, Mártonffy u. 25-27. illetve
  • 1054 Vadász utca 31.

Állás, munka területe(i):

  • IT programozás, Fejlesztés
  • IT tanácsadó, Elemző, Auditor

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Részmunkaidő 4 óra

Munkavégzés helye:

Budapest

JELENTKEZÉS MÓDJA:

Regisztrációját a „Jelentkezem” gombra kattintva adhatja le.