Az ICT igazgatóság a KBC magyarországi érdekeltségei számára biztosít magas színvonalú informatikai megoldásokat. Megtervezzük, kialakítjuk és üzemeltetjük a Bankcsoport informatikai rendszerét. A Közép-európai adatközpontunk magas színvonalú adatközpont szolgáltatásokat nyújt a közép-európai (Csehország, Szlovákia, Belgium, Írország) KBC Group szervezetek számára.

backup administrator

Főbb feladatok

  • Nagyvállalati informatikai alkalmazások adat mentési rendszerének üzemeltetése Veritas NetBackup környezetben
  • Backup eszközök (Physical Tape Libraries, De-duplication backup target appliances) konfigurálása, monitorozása, folyamatos rendelkezésre állásuk biztosítása
  • Részvétel az üzemeltetés során felmerült incidensek elhárításában
  • Kapcsolattartás magyar és külföldi ügyfelekkel, informatikai beszállítókkal
  • A rendszerekhez tartozó üzemeltetési dokumentációk folyamatos napra készen tartása
  • Adatszolgáltatási kötelezettség támogatása

Munkakör betöltésének feltételei

  • Felsőfokú informatikai vagy műszaki végzettség
  • Legalább három éves tapasztalat adat mentési rendszerek üzemeltetése terén
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Veritas NetBackup üzemeltetési tapasztalat
  • Storage Area Network alapismeretek
  • Különböző (HDS, HP) lemezes tároló rendszerek ismerete
  • Nemzetközi munkakörnyezetben szerzett tapasztalat
  • ITIL módszertan ismerete

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszergazda
  • Rendszerüzemeltető
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest, 1095 Lechner Ödön fasor 9.

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.