Raiffeisen Bank Zrt.

BACK OFFICE VEZETŐ-HELYETTEST KERES A RAIFFEISEN BEFEKTETÉSI ALAPKEZELŐ ZRT. Az 1997-ben alapított Raiffeisen Befektetési Alapkezelő Zrt. Magyarország egyik legrégebb óta működő alapkezelője, így több mint 20 év szakmai tapasztalatával szolgálja befektetői vagyonmegőrzési és vagyongyarapítási céljait. Az elmúlt időszak elismerései közül kiemelkednek a „Privátbankár.hu - Klasszis díj” különböző kategóriáiban elért dobogós, köztük több első helyezés is, amelyeket alapjai teljesítményével érdemelt ki az elmúlt időszakban.

Back-office vezető-helyettes

MI LESZ A FELADATOD?

  • back office csapat szakmai koordinálása, támogatása és fejlesztése;
  • értékpapír-tranzakciókkal kapcsolatos pénz– és értékpapír-műveletek koordinálása;
  • befektetési alapok nettó eszközérték számításának felügyelete;
  • kapcsolattartás a partner bankokkal, külső forgalmazókkal, hivatalos szervekkel;
  • közreműködés a befektetési alapok féléves, éves jelentésének elkészítésében;
  • a befektetési alapok rendszeres és eseti MNB jelentéseinek elkészítése;
  • kapcsolattartás az MNB felügyeleti és engedélyezési főosztályával;
  • a befektetési alapok éves auditjának lebonyolítása;
  • kapcsolattartás az Alapkezelő könyvelési főosztályával;
  • a back office területre vonatkozó szabályzatok folyamatos felülvizsgálata.

MIÉRT ÉRDEMES VELÜNK DOLGOZNI?

  • mert a folyamatos innovációt (digital, agile) kiváló ügyfélélménnyé alakítjuk át (Customer Experience),
  • mert mi vagyunk a leginkább ajánlott pénzügyi szolgáltató a régióban,
  • mert minket a tudásvágy hajt, együtt dolgozunk, kezdeményezőkészek vagyunk, és felelősségteljesen cselekszünk,
  • mert nálunk fontos, hogy mit gondolsz, hiszen visszajelzés alapú kultúrát építünk (Employee Survey)
  • mert támogatjuk a belső karrierutakat, mert hiszünk benne, hogy a meglévő szakmai tudás és szervezetismeret új területen történő kamatoztatása növeli az elégedettséged és az elkötelezettséged,
  • mert változatos és érdekes képzéseken és oktatásokon vehetsz részt,
  • mert dolgozói kedvezményeket biztosítunk akár a napi bankolásodhoz, akár a lakásvásárlási elképzeléseidhez.

CSATLAKOZZ HOZZÁNK, HA...

  • minimum középfokú gazdasági végzettség,
  • értékpapír-piaci ismeretek,
  • legalább 2-3 éves, hasonló területen - alapkezelőnél vagy letétkezelőnél - szerzett szakmai tapasztalat,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek,
  • alapfokú angolnyelv-tudás.

Állás, munka területe(i):

  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Befektetési tanácsadó
  • Bank, Biztosítás, Tőzsde vezető
  • Termékfejlesztés

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Alapfok/társalgási szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Agora Budapest, 1133 Budapest, Göncz Árpád Városközpont