Back Office Expert (angol nyelvtudással)

Milyen feladatok várnak Rád?

  • Munkáddal támogatod az alumíniumprofilokat és tartószerkezeteket értékesítő kollégákat
  • Végig kíséred az értékesítési folyamatot a megrendeléstől a számlázásig
  • Részt veszel árajánlat kiadásában, folyamatosan kapcsolatot tartasz a hazai és a németországi raktárakkal, logisztikai csapattal és az ügyfelekkel
  • Pontosan megismered a cég portfólióját, így minden helyzetben tudsz az ügyfeleidnek alternatív megoldásokkal szolgálni
  • Az egyes folyamatokat pontosan adminisztrálod a vállalatirányítási rendszerben

Mit kínálunk Neked?

  • Piacképes bérezés mellett a cég teljesítményétől függően év végi bónusszal ismerjük el a munkádat
  • Heti rendszerességgel jár masszőr, így könnyen és helyben felfrissülhetsz
  • Szünetekben és ebéd után prémium kávéval vagy épp pingponggal lazíthatsz
  • Részt vehetsz angol nyelvi képzésben
  • Bérlettel vagy pool autóval segítik a Budaörsre történő bejárásodat

Mit várunk Tőled?

  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • Folyékonyan beszélj angolul
  • Folyamatos kapcsolattartás miatt gördülékenyen, legalább középfokon beszélsz angolul, különösen előnyként kezeljük, ha németül is tudsz
  • Legalább 1-2 év tapasztalatot szereztél már ügyfélszolgálati vagy értékesítéstámogatói területen
  • Úgy fogod szeretni és élvezni a munkát, ha a műszaki területek közel állnak Hozzád

Előny:

  • Cseh nyelv ismerete

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Üzleti támogató központok
  • Ügyféltámogatás, Adminisztráció
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Kereskedelmi munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budaörs

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.