Árukezelési csoportvezető

A TMX Mobile Solution Kft. Közép-Európa egyik vezető aftersales szolgáltatója. Fő tevékenységünk mobileszközökhöz kapcsolódó aftersales szolgáltatások, ezen belül a szerviz és a logisztika. 1997 óta vagyunk jelen a piacon. Partnereink közé tartozik az ország mindhárom nagy mobilszolgáltatója, továbbá mobileszköz gyártó világcégekkel, készülékforgalmazókkal, biztosító cégekkel dolgozunk együtt. 2020-ban az egyéni ügyfelek felé is nyitottunk. Rakéta üzemmódban vagyunk, folyamatosan fejlődünk, változunk technológiák és folyamatok terén is. Követjük és alakítjuk a mobiliparág jövőjét. Elég nagyok vagyunk és elég régóta működünk ahhoz, hogy biztos munkahelyet teremtsünk neked. Ugyanakkor laza és családias a vállalati kultúránk.

Csatlakozz a csapatunkhoz!

A munkakör célja és szerepe:

A TMX Mobile Solutions Kft. Árukezelési csoportvezetőjeként fő feladatod a beérkező és kimenő készülékek átadásának és átvételének, a szervezeten belüli áramlásának biztosítása, szervezése és irányítása. Ha könnyen átlátod a folyamatokat, menet közben is gyakran vannak ötleteid az ésszerűsítésre, hatékonyabb megoldásokra és ezeket jól tudod kommunikálni, a napi munkavégzés során a munkatársakkal elfogadtatni, nálunk megtalálod a számításaidat.

Ezekkel a napi feladatokkal találkozol majd:

  • Napi munkafolyamatok szervezése
  • Kapacitás tervezés
  • Megadott mérőszámok figyelése és megfelelő szinten tartása
  • Kamerafelvételek visszanézése
  • A csomagoláshoz szükségek anyagok fogyásának figyelése
  • Folyamatok optimalizálása/folyamatfejlesztés
  • Változások nyomonkövetése
  • Beosztottak támogatása és számonkérése

Amire biztosan szükséged lesz a jelentkezéshez:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Tapasztalat munkatársak irányításában
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek

Előnyt jelent:

  • Műszaki dolgok, mobiltechnológia iránti érdeklődés
  • Targoncavezetői jogosítvány

Akkor fogod jól érezni magad nálunk, ha:

  • Precíz vagy, de gyors is (tudsz pörögni)
  • Ismétlődő feladatokot jól tűrőd, ezeket rendszerben látod és mindig keresed az optimalizálás lehetőségét
  • Jól kommunikálsz
  • Képes vagy gyors döntéseket hozni saját hatáskörben
  • Határozott és magabiztos vagy, ugyanakkor képes vagy más érdekeket és szempontokat is figyelembe venni
  • Humánus vagy, de tudsz nem-et mondani
  • Könnyen átlátod a feladatokat
  • A szabályokat nem csak betartatod, hanem megérteted a jelentőségüket
  • Tudod mikor kérj számon és mikor támogasd a csapatod

Amit mi tudunk nyújtani:

  • Stabil hátterű cég, folyamatos növekedéssel, rengeteg izgalmas szakmai lehetőséggel
  • Nem bajlódunk sokat a hierarchiával. Ha jó ötleted van, itt megvalósíthatod.
  • Budaörsön vagyunk, bejárásod támogatjuk
  • Cafeteria is érkezik a fizetés mellé
  • Folyamatosan adunk visszajelzést és közösen határozzuk meg a következő lépéseket
  • Vírusmentes időkben remek kis céges rendezvényeink vannak
  • Gyümölcsnapok
  • Kedvezményes sportolási lehetőség (AYCM kártya)

Állás, munka területe(i):

  • Szállítás, Beszerzés, Logisztika
  • Projektmenedzsment
  • Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Egyéb juttatások:

cafeteria

Munkavégzés helye:

Budaörs

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.