
Árukezelési csoportvezető
A TMX Mobile Solution Kft. Közép-Európa egyik vezető aftersales szolgáltatója. Fő tevékenységünk mobileszközökhöz kapcsolódó aftersales szolgáltatások, ezen belül a szerviz és a logisztika. 1997 óta vagyunk jelen a piacon. Partnereink közé tartozik az ország mindhárom nagy mobilszolgáltatója, továbbá mobileszköz gyártó világcégekkel, készülékforgalmazókkal, biztosító cégekkel dolgozunk együtt. 2020-ban az egyéni ügyfelek felé is nyitottunk. Rakéta üzemmódban vagyunk, folyamatosan fejlődünk, változunk technológiák és folyamatok terén is. Követjük és alakítjuk a mobiliparág jövőjét. Elég nagyok vagyunk és elég régóta működünk ahhoz, hogy biztos munkahelyet teremtsünk neked. Ugyanakkor laza és családias a vállalati kultúránk.
Csatlakozz a csapatunkhoz!
A munkakör célja és szerepe:
A TMX Mobile Solutions Kft. Árukezelési csoportvezetőjeként fő feladatod a beérkező és kimenő készülékek átadásának és átvételének, a szervezeten belüli áramlásának biztosítása, szervezése és irányítása. Ha könnyen átlátod a folyamatokat, menet közben is gyakran vannak ötleteid az ésszerűsítésre, hatékonyabb megoldásokra és ezeket jól tudod kommunikálni, a napi munkavégzés során a munkatársakkal elfogadtatni, nálunk megtalálod a számításaidat.
Ezekkel a napi feladatokkal találkozol majd:
- Napi munkafolyamatok szervezése
- Kapacitás tervezés
- Megadott mérőszámok figyelése és megfelelő szinten tartása
- Kamerafelvételek visszanézése
- A csomagoláshoz szükségek anyagok fogyásának figyelése
- Folyamatok optimalizálása/folyamatfejlesztés
- Változások nyomonkövetése
- Beosztottak támogatása és számonkérése
Amire biztosan szükséged lesz a jelentkezéshez:
- Minimum középfokú végzettség
- Hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
- Tapasztalat munkatársak irányításában
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Előnyt jelent:
- Műszaki dolgok, mobiltechnológia iránti érdeklődés
- Targoncavezetői jogosítvány
Akkor fogod jól érezni magad nálunk, ha:
- Precíz vagy, de gyors is (tudsz pörögni)
- Ismétlődő feladatokot jól tűrőd, ezeket rendszerben látod és mindig keresed az optimalizálás lehetőségét
- Jól kommunikálsz
- Képes vagy gyors döntéseket hozni saját hatáskörben
- Határozott és magabiztos vagy, ugyanakkor képes vagy más érdekeket és szempontokat is figyelembe venni
- Humánus vagy, de tudsz nem-et mondani
- Könnyen átlátod a feladatokat
- A szabályokat nem csak betartatod, hanem megérteted a jelentőségüket
- Tudod mikor kérj számon és mikor támogasd a csapatod
Amit mi tudunk nyújtani:
- Stabil hátterű cég, folyamatos növekedéssel, rengeteg izgalmas szakmai lehetőséggel
- Nem bajlódunk sokat a hierarchiával. Ha jó ötleted van, itt megvalósíthatod.
- Budaörsön vagyunk, bejárásod támogatjuk
- Cafeteria is érkezik a fizetés mellé
- Folyamatosan adunk visszajelzést és közösen határozzuk meg a következő lépéseket
- Vírusmentes időkben remek kis céges rendezvényeink vannak
- Gyümölcsnapok
- Kedvezményes sportolási lehetőség (AYCM kártya)
Állás, munka területe(i):
- Szállítás, Beszerzés, Logisztika
- Projektmenedzsment
- Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Egyéb juttatások:
cafeteria
Munkavégzés helye:
Budaörs
Jelentkezés módja:
Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.