Több mint 750 nagykereskedelmi áruházzal 26 országban 119 000 munkavállalóval, a METRO Cash & Carry a világ egyik vezető kereskedelmi cégcsoportja és legnagyobb értékesítési divíziója a német központú METRO csoportnak: ügyfélközpontú, nemzetközi és innovatív. 2014-ben ünnepelte 50. születésnapját.

 

Üzleti koncepciónk, hogy segítsük professzionális vevőinket abban, hogy vállalkozásukat sikerre vihessék. Arra törekszünk, hogy a független vállalkozások bajnokává válhassunk.

 

A METRO Kereskedelmi Kft. 1993 óta működik Magyarországon, elsőként lépett be a nemzetközi kereskedelmi vállalatok közül a magyar piacra, amely immár 13 áruházzal áll profi vevői szolgálatára, az ország számos pontján teljes körű megoldásokat kínálva a kereskedelmi és gasztronómia tevékenységekhez.

Csapatunkba keressük elhivatott új kollégánkat

Áruházigazgató

pozícióba.

 

 

Biztosítsa az Áruház biztonságos, szabálykövető, zavartalan működését és a vevők maximális kiszolgálását ezzel a vevőelégedettség fejlődését.

Feladatkörök

  • Az általa vezetett áruház fenntartható és  a jogszabályoknak megfelelő  működtetése, a kitűzött értékesítési, pénzügyi és humán tervcélok megvalósítása.
  • Kiemelt vásárlókkal való munkakapcsolat kiépítése,  vásárlói kör bővítése az adatok elemzése és igények folyamatos felmérése alapján. Hatékony reklamációkezelést biztosító folyamat működtetése.
  • Áruházi akciók megtervezése, hatékony lebonyolítása valamint az   eredmények elemzése a vállalati alapelvek figyelembe vételével.
  • A vállalati elvárásoknak és a jogszabályi előírásoknak megfelelő hatékony  műszakbeosztás  elkészítése, biztonságos munkavégzés feltételeinek megteremtése. Munkatársak fejlesztése, pozitív és támogató munkahelyi légkör megteremtése.
  • Kollégákkal való együttműködés és támogatás, vevőcentrikus hozzáállás és szemlélet fejlesztése.
  • Együttműködés társosztályokkal, projektekben való részvétel.
  • Kapcsolattartás a helyi szervekkel, közintézményekkel, a hatósági ellenőrzések során biztosítja a korrekt együttműködést.
  • A folyamatos fejlődés lehetőségeinek proaktív keresése, újszerű megoldások megalkotása és a vállalati kultúra részévé tétele

Elvárások

  • Mobilitás országhatáron belül,  állandó munkavégzés és a betanulás idejére is.
  • Egyetemi vagy főiskolai diploma
  • Legalább 5 év kereskedelemben vagy vendéglátóiparban eltöltött szakmai tapasztalat
  • Legalább 3 év vezetői gyakorlat
  • Legalább középfokú üzleti angol nyelvismeret
  • MS Office felhasználói szintű ismerete, projektmenedzsment ismeret előny.
  • Kereskedelmi és közgazdasági alapelvek bizonyított ismerete.  Kiskereskedelmi/nagykereskedelmi értékesítési tapasztalat FMCG  vagy HoReCa szektorban
  • Nyitottság új, akár rendkívüli megoldások alkalmazására, nagyfokú rugalmasság a változások generálása és kezelése tekintetében.

Miért jó a nálunk dolgozni?

  • Mi hosszú távon tervezünk Veled!
  • Dinamikus és teljesítményorientált csapat tagja lehetsz
  • Szakmai támogatást, képzést nyújtunk a mindennapi munkavégzésedhez

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Értékesítési, Kereskedelmi vezető
  • Üzlet-, Boltvezető

Szükséges tapasztalat:

  • 5-10 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budaörs, 2040, Keleti utca 3.

Jelentkezés módja:

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette az érdeklődését, várjuk jelentkezését karrieroldalunkon, amelyhez kérjük csatolja szakmai önéletrajzát magyar nyelven!