
Több mint 750 nagykereskedelmi áruházzal 26 országban 119 000 munkavállalóval, a METRO Cash & Carry a világ egyik vezető kereskedelmi cégcsoportja és legnagyobb értékesítési divíziója a német központú METRO csoportnak: ügyfélközpontú, nemzetközi és innovatív. 2014-ben ünnepelte 50. születésnapját.
Üzleti koncepciónk, hogy segítsük professzionális vevőinket abban, hogy vállalkozásukat sikerre vihessék. Arra törekszünk, hogy a független vállalkozások bajnokává válhassunk.
A METRO Kereskedelmi Kft. 1993 óta működik Magyarországon, elsőként lépett be a nemzetközi kereskedelmi vállalatok közül a magyar piacra, amely immár 13 áruházzal áll profi vevői szolgálatára, az ország számos pontján teljes körű megoldásokat kínálva a kereskedelmi és gasztronómia tevékenységekhez.
Csapatunkba keressük elhivatott új kollégánkat
Áruházigazgató
pozícióba.
Biztosítsa az Áruház biztonságos, szabálykövető, zavartalan működését és a vevők maximális kiszolgálását ezzel a vevőelégedettség fejlődését.
Feladatkörök
- Az általa vezetett áruház fenntartható és a jogszabályoknak megfelelő működtetése, a kitűzött értékesítési, pénzügyi és humán tervcélok megvalósítása.
- Kiemelt vásárlókkal való munkakapcsolat kiépítése, vásárlói kör bővítése az adatok elemzése és igények folyamatos felmérése alapján. Hatékony reklamációkezelést biztosító folyamat működtetése.
- Áruházi akciók megtervezése, hatékony lebonyolítása valamint az eredmények elemzése a vállalati alapelvek figyelembe vételével.
- A vállalati elvárásoknak és a jogszabályi előírásoknak megfelelő hatékony műszakbeosztás elkészítése, biztonságos munkavégzés feltételeinek megteremtése. Munkatársak fejlesztése, pozitív és támogató munkahelyi légkör megteremtése.
- Kollégákkal való együttműködés és támogatás, vevőcentrikus hozzáállás és szemlélet fejlesztése.
- Együttműködés társosztályokkal, projektekben való részvétel.
- Kapcsolattartás a helyi szervekkel, közintézményekkel, a hatósági ellenőrzések során biztosítja a korrekt együttműködést.
- A folyamatos fejlődés lehetőségeinek proaktív keresése, újszerű megoldások megalkotása és a vállalati kultúra részévé tétele
Elvárások
- Mobilitás országhatáron belül, állandó munkavégzés és a betanulás idejére is.
- Egyetemi vagy főiskolai diploma
- Legalább 5 év kereskedelemben vagy vendéglátóiparban eltöltött szakmai tapasztalat
- Legalább 3 év vezetői gyakorlat
- Legalább középfokú üzleti angol nyelvismeret
- MS Office felhasználói szintű ismerete, projektmenedzsment ismeret előny.
- Kereskedelmi és közgazdasági alapelvek bizonyított ismerete. Kiskereskedelmi/nagykereskedelmi értékesítési tapasztalat FMCG vagy HoReCa szektorban
- Nyitottság új, akár rendkívüli megoldások alkalmazására, nagyfokú rugalmasság a változások generálása és kezelése tekintetében.
Miért jó a nálunk dolgozni?
- Mi hosszú távon tervezünk Veled!
- Dinamikus és teljesítményorientált csapat tagja lehetsz
- Szakmai támogatást, képzést nyújtunk a mindennapi munkavégzésedhez
Állás, munka területe(i):
- Értékesítés, Kereskedelem
- Értékesítési, Kereskedelmi vezető
- Üzlet-, Boltvezető
Szükséges tapasztalat:
- 5-10 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Főiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
Budaörs, 2040, Keleti utca 3.
Jelentkezés módja:
Amennyiben állásajánlatunk felkeltette az érdeklődését, várjuk jelentkezését karrieroldalunkon, amelyhez kérjük csatolja szakmai önéletrajzát magyar nyelven!