Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
Szabadidős termékeket forgalmazó nemzetközi cégcsoport, magyarországi székhellyel rendelkező délkelet-európai regionális vállalata új munkatársat keres az alábbi pozícióra:

Áruforgalmi/Értékesítési Adminisztrátor

Főbb feladatok, munkák:

  • Microsoft NAV adminisztrációs felületek, rendelések kezelése, követése.
  • Árak, mennyiségek ellenőrzése, a tételek rögzítése a számlázó programban.
  • Kapcsolattartás a régióban lévő partnerek értékesítési pontjaival.
  • A munkakörrel járó adminisztrációs feladatok elvégzése, továbbá segítségnyújtás a kereskedelmi folyamatok zökkenőmentes lebonyolításához

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • minimum középfokú végzettség (kereskedelmi végzettség előny)
  • magas szintű MS Office ismeretek
  • precíz, pontos és felelősségtudattal bíró személyiség
  • képesség a párhuzamos munkavégzésre, a jó szervezéshez és koordináláshoz
  • jó kommunikációs készség a partnerekkel

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • középfokú angol nyelvismeret
  • Microsoft NAV ismerete

Amit kínálunk:

  • versenyképes jövedelem
  • fiatal, dinamikus csapat
  • családias légkör,
  • stabil hátterű, erőteljesen fejlődő cég,
  • barátságos környezet,
  • a munkavégzéshez szükséges minden eszköz és informatikai háttér biztosítása,
  • légkondicionált, új építésű iroda

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Értékesítési munkatárs
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Vecsés, 2220 Almáskert út 4.

Jelentkezés módja:

fényképes önéletrajz

Kérjük értékelje, hogy mennyire találja vonzónak a hirdetést!

Az Ön szavazata:
Összes szavazat:
db szavazat
Többes adatkezelés, a jelentkezés elküldése előtt tájékozódjon a munkaadó adatkezelési szabályzatáról.
Állás, munka még: Landmann Hungária Kft.>
A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Áruforgalmi/Értékesítési Adminisztrátor
  • Hirdető cég: Landmann Hungária Kft.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Pest megye
  • Város: Vecsés
  • Feladatok: Microsoft NAV adminisztrációs felületek, rendelések kezelése, követése. Árak, mennyiségek ellenőrzése, a tételek rögzítése a számlázó programban. Kapcsolattartás a régióban lévő partnerek értékesítési pontjaival. A munkakörrel járó adminisztrációs feladatok elvégzése, továbbá segítségnyújtás a kereskedelmi folyamatok zökkenőmentes lebonyolításához
  • Elvárások: minimum középfokú végzettség (kereskedelmi végzettség előny) magas szintű MS Office ismeretek precíz, pontos és felelősségtudattal bíró személyiség képesség a párhuzamos munkavégzésre, a jó szervezéshez és koordináláshoz jó kommunikációs készség a partnerekkel
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Nem igényel nyelvtudást
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2017.02.16