Magyarország egyik piacvezető pénzintézeteként - országosan több mint 4000 munkatársunkkal - legfontosabb célunk, hogy partnereink pénzügyi igényeire a legmegfelelőbb megoldásokat kínáljuk mind a lakossági szolgáltatások terén, mind a vállalati szegmensben. Ezért fejlesztjük folyamatosan termékeinket és szolgáltatásainkat. Országszerte 210 lakossági fiókot működtetünk, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfélnek kínálunk banki és biztosítási megoldásokat. Bővebb információ itt található: www.kh.hu

applikációs menedzser

Főbb feladatok

  • Támogatja a Letétkezelés Backoffice és az Értékpapír Backoffice által használt rendszerek –Zeus / Trias felhasználóit:
  • Eligazítást nyújt, szükség esetén bemutatja az alkalmazást (demók), a folyamatmenedzserrel együttműködve elkészíti a szükséges kézikönyveket és eljárásleírásokat
  • Ellátja a további rábízott, a támogatott területek által használt egyéb rendszerek applikációs menedzseri feladatait (pl. KID/Keler)
  • Követi, támogatja a hozzá tartozó alkalmazásokat érintő IT incidensek megoldását
  • Kidolgozza az újonnan megtervezendő alkalmazások funkcionális követelményeit,
  • Karbantartja a felelősségi körébe sorolt már meglévő alkalmazásokat (monitorozás, fejlesztések, hibajavítások, verzióváltások, stb megszervezése, lebonyolítása)
  • Kidolgozza, összeállítja és végrehatja a funkcionális és végponttól-végpontig terjedő tesztelések (end-to-end) követelményeit, tesztelési tervét, tesztelési javaslatait, ill. folyamatos meghibásodás-monitorozást végez.
  • Megtervezi és végrehajtja az éles átvételi (production-acceptance) teszteket, formális meghibásodás-monitorozást, a felhasználókkal való egyeztetés után (az új fejlesztésekre és karbantartásra vonatkozóan).
  • Kapcsolattartó az IT és az üzleti terület között, az anyabank és a Bank között az adott rendszert (rendszereket) tekintve
  • Részt vesz a Bankban indított projectekben az általa támogatott rendszert érintő folyamatok esetén
  • Üzletelemző (Business Analyst) szemléletmóddal és eszközökkel ismeri meg a rendszerek jelen állapotát és támogatja azok változásait

Munkakör betöltésének feltételei

  • Felsőfokú végzettség
  • Angol nyelv társalgási szintű aktív ismerete
  • Jártasság az adatok gyűjtésében, vizsgálatában, használatában;
  • strukturált munkavégzés;
  • proaktivitás;
  • önálló munkavégzés;
  • jelentéskészítési gyakorlat

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Zeus és Trias rendszerek ismerete
  • Befektetési termékek ismerete

Állás, munka területe(i):

  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Termékfejlesztés
  • IT programozás, Fejlesztés
  • Rendszertervező
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Alapfok/társalgási szint

Munkavégzés helye:

Budapest, 1095 Lechner Ödön fasor 9.

Vegye fel a munkaadóval a közvetlen kapcsolatot a jelentkezem gombra kattintva.