Európai Utazási Biztosító Zrt.

A Generali Biztosító Zrt. tagvállalata,

az Európai Utazási Biztosító Zrt.

Állománykezelési területe

Állománykezelő

munkatársat keres.

Szükség van ránk!

Nekünk pedig rád!

Egyéb információk

  • Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege megengedi - ez a munkaköreink kb. 94%-a - a járvány ideje alatt Home Office lehetőségével támogatjuk a munkavégzést, melyhez laptopot, mobilflotta keretében hang és mobilinternet elérést biztosítunk.
  • Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege nem engedi meg vagy csak részben engedi meg a Home Office munkavégzést, fokozott biztonsági intézkedéseket vezettünk be:
    • folyamatos, napközbeni fertőtlenítés van az irodaházakban,
    • a mosdókon kívül is plusz fertőtlenítő állványokat helyeztünk el a közösségi terekben,
    • biztosított, hogy az irodaházakban dolgozók 2 m távolságban üljenek egymástól,
    • az ügyfélterekben plexit helyeztünk a dolgozók és betérő ügyfelek közé és napi extra  fertőtlenítést végzünk zárás után.
    • minden munkatársunk számára 2 db maszkot biztosítottunk
  • Kiválasztásaink során az interjúkat Skype-on tartjuk.
  • Beléptetés során minimalizáljuk a személyes találkozás szükségességét.
  • Minden olyan pozíciónál, ahol azt a munka jellege lehetővé teszi, a betanulási időszakot is távoli eléréssel biztosítjuk.

Kik vagyunk?

Az utazási biztosítások specialistái vagyunk, egy kis létszámú, összetartó csapatként működünk egy nagy cégcsoport tagjaként. Szenvedélyes és lelkes szakértői csapatként azon dolgozunk, hogy partnereink számára kimagasló támogatást nyújtsunk a minél magasabb ügyfél elégedettség elérése érdekében.

Kit keresünk?

Egy proaktív, jó kommunikációs képességgel rendelkező kollégát keresünk, aki:

  • Adminisztratív feladatok elvégzésében gyors és pontos;
  • Szívesen foglalkozik utazáshoz kapcsolódó feladatokkal;
  • Nem jelent számára nehézséget a közvetítő partnerekkel való kommunikáció;
  • Hasonló területen szerzett tapasztalatot;
  • Nyitott akár folyamatfejlesztési feladatokra is;
  • Alapfokú angol nyelvtudással rendelkezik.

Feladataid lesznek:

  • Szerződések rögzítése, módosítása IT rendszerben;
  • Vállalati partnerek szerződéseinek kezelése;
  • Értékesítő partner-cégekkel történő telefonos egyeztetés;
  • Folyamatok fejlesztése.

Pozíció betöltése során előnyt jelent:

  • Egyéb idegen nyelv ismerete;
  • Rendszerben való gondolkodás.

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk:

  • Jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító Váci úti székházában (1132 Bp, Váci út 36-38.). 
  • Ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található. Sőt TRX, jóga és egyéb csoportos sporttevékenységre is van lehetőség. 
  • Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőségeket kínál és medencével vár. 
  • Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár. 
  • Ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat. 
  • Béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz köztük ingyenes céges egészségcsomagot és kafetériát is. 
  • Biztosítjuk a munkavégzéshez szükséges szakmai és technikai hátteret. 
  • Heti több nap home office lehetőség (független a járványhelyzettől).

Állás, munka területe(i):

  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Banki, Biztosítási szakügyintéző
  • Termékfejlesztés

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Alapfok/társalgási szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

1132 Budapest, Váci út 36-38.

Ami a pályázathoz szükséges:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.