Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
Az OTP Csoport a magyarországi és közép-európai térség meghatározó gazdasági szereplőjeként 9 országban, több mint 1500 bankfiókban, a legmodernebb elektronikus csatornákon és széleskörű partneri hálózatán nyújt közel 12,2 millió ügyfél számára pénzügyi szolgáltatásokat. Ambiciózus célkitűzéseink eléréséhez olyan munkatársakra van szükségünk, akik motiváltak a közös sikerben, képesek a fejlődésre egy komplex, folyamatosan növekvő igényeket támasztó környezetben.
Az alábbi munkakörbe keresünk munkatársat:

Alkalmazásüzemeltető szakértő

Feladatok:

  • Központi monitoring rendszer üzemeltetése
  • Logelemzés, scriptek és dashboard-ok készítése
  • Részvétel szakértőként a banki és leányvállalati informatikai és biztonsági infrastruktúrát, rendszereket, alkalmazásokat érintő projektekben, auditokban
  • Feladatok, eljárások automatizálása
  • A felügyelt üzleti folyamatok és rendszerek folyamatos finomhangolása, riasztási küszöbértékek beállítása, felülvizsgálata
  • Frissítések, migrációk, és DR teszt végrehajtása
  • Részvétel incidensek és problémák kezelésében, gyökér okok feltárása
  • Dokumentációk készítése, naprakészen tartása
  • Jelentések készítése, tudásbázis építése
  • Együttműködés és kapcsolattartás az informatikai társosztályokkal, szolgáltatókkal, beszállítókkal és leányvállalatokkal
  • Változáskezelés munkaidőben és munkaidőn túl (alkalmilag)

Elvárások:

  • Főiskolai vagy egyetemi informatikai végzettség, vagy szakirányú OKJ képesítés
  • Kiváló Windows szerver üzemeltetési tapasztalat, Linux alapfokú ismeret
  • System Center Operations Manager (SCOM) ismeret
  • Ideális jelölt IT üzemeltetésben szerzett 3+ éves releváns szakmai tapasztalattal rendelkezik, viszont pályakezdők jelentkezését is várjuk.
  • Legalább egy scriptnyelv alapszintű ismerete
  • Középszintű angol nyelvtudás
  • Folyamatszemlélet
  • Jó elemző, problémamegoldó - és kommunikációs készség
  • Megbízhatóság, önállóság, pontos, precíz munkavégzés

Amit előnynek tartunk:

  • Üzemeltetési ajánlások (ITIL) és folyamatok ismerete
  • Rendszerfelügyeleti tapasztalat
  • Nagios Core / Zabbix / Icinga / SCOM / CA APM / Dynatrace / ELK ismeret

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Rendszerüzemeltető, Karbantartó
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Pályakezdő/friss diplomás

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezési határidő:

2017. 09. 26.

Jelentkezési határidő:

Amennyiben pozíciónk felkeltette érdeklődését - kérjük, küldje el jelentkezését a "jelentkezem" gombra kattintva.

Kérjük értékelje, hogy mennyire találja vonzónak a hirdetést!

Az Ön szavazata:
Összes szavazat:
db szavazat
Többes adatkezelés, a jelentkezés elküldése előtt tájékozódjon a munkaadó adatkezelési szabályzatáról.
Állás, munka még: OTP Bank Nyrt.>
A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Alkalmazásüzemeltető szakértő
  • Rövid pozíció név: Alkalmazásüzemeltető szakértő
  • Hirdető cég: OTP Bank Nyrt.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Feladatok: Központi monitoring rendszer üzemeltetése Logelemzés, scriptek és dashboard-ok készítése Részvétel szakértőként a banki és leányvállalati informatikai és biztonsági infrastruktúrát, rendszereket, alkalmazásokat érintő projektekben, auditokban Feladatok, eljárások automatizálása A felügyelt üzleti folyamatok és rendszerek folyamatos finomhangolása, riasztási küszöbértékek beállítása, felülvizsgálata Frissítések, migrációk, és DR teszt végrehajtása Részvétel incidensek és problémák kezelésében, gyökér okok feltárása Dokumentációk készítése, naprakészen tartása Jelentések készítése, tudásbázis építése Együttműködés és kapcsolattartás az informatikai társosztályokkal, szolgáltatókkal, beszállítókkal és leányvállalatokkal Változáskezelés munkaidőben és munkaidőn túl (alkalmilag)
  • Elvárások: Főiskolai vagy egyetemi informatikai végzettség, vagy szakirányú OKJ képesítés Kiváló Windows szerver üzemeltetési tapasztalat, Linux alapfokú ismeret System Center Operations Manager (SCOM) ismeret Ideális jelölt IT üzemeltetésben szerzett 3+ éves releváns szakmai tapasztalattal rendelkezik, viszont pályakezdők jelentkezését is várjuk. Legalább egy scriptnyelv alapszintű ismerete Középszintű angol nyelvtudás Folyamatszemlélet Jó elemző, problémamegoldó - és kommunikációs készség Megbízhatóság, önállóság, pontos, precíz munkavégzés
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: Pályakezdő/friss diplomás
  • Feladás dátuma: 2017-09-19