Alkalmazás üzemeltető (2nd/3rd level support) (Budapest)

Feladataid:

  • Alkalmazások 2nd level támogatása Windows és/vagy Linux szervereken keresztül.
  • Alkalmazás változások (verzióváltások, migrációk) nyomon követése, dokumentálása, esetenként tervezése és koordinálása.
  • Kommunikáció a német szakmai csapattal.
  • Incidensek, hibajegyek kezelése.
  • ITIL folyamatok gyakorlati alkalmazása (Incident/Problem/Change Management)"
  • Konfigurációk beállítása és dokumentálása.
  • Monitoring tevékenység és logfile-ok ellenőrzése.

Elvárások

  • IT területen szerzett tapasztalat (üzemeltető, rendszergazda, Service Desk, etc. pozícióban) és / vagy informatikai végzettség.
  • Affinitás a szakma iránt. 
  • Német nyelv aktív, társalgásszintű ismerete, szóban és írásban.

 

Előnyök:

  • Angol nyelvismeret
  • Dolgoztál már jegykezelő rendszerekkel,
  • Tapasztalatot szereztél szerver vagy kliens oldalról hálózati architektúrákkal,
  • Rendelkezel adatbázis, SQL alapismeretekkel,
  • Gyakorlati ismeretekkel rendelkezel middleware-kel kapcsolatban (IIS, MS SQL, websphere, sharepoint),
  • ITIL módszertan ismerete
  • Agilis módszertanok ismerete (scrum, kanban, …)

Amit kínálunk:

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM kártya, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, ITSH pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszerüzemeltető
  • Üzleti támogató központok
  • Informatikai támogatás

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Német (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Jelentkezésre a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával van lehetőség!