ALKALMAZÁS ÜZEMELTETŐ

    Ügyfelünk bankinformatikai területen alkalmazás - üzemeltetési és rendszer integrációs szolgáltatásokat nyújtó vállalat.
    Kiszámítható és innovatív megoldásaik révén számos - a pénzügyi szektorban meghatározó szerepet betöltő - ügyfelük van.
    Dinamikusan fejlődő, univerzális és sokoldalú csapatukba várjuk szakmai kihívásokat kereső új munkatársukat az alábbi munkakörbe:

    ALKALMAZÁS ÜZEMELTETŐ - Azonnali fizetési rendszerek

    Az új munkatárs a hazánkban hamarosan bevezetésre kerülő banki azonnali fizetési rendszert fogja kialakítani és üzemeltetni.

Feladatok:

  • Azonnali fizetési rendszer üzemeltetése,
  • Éles és tesztkörnyezetek támogatása, karbantartása,
  • Verzióváltások, telepítések végrehajtása,
  • A rendszer folyamatos rendelkezésre állásának biztosítása,
  • Tesztelések támogatása, elvégzése,
  • Hibabejelentések megoldása L2 szinten,
  • Kapcsolattartás a szállítóval, IT társterületekkel és az üzleti felhasználókkal,
  • Rendszer dokumentációk készítése, aktualizálása.

Jelölttel szemben támasztott elvárások:

  • Legalább középfokú informatikai vagy gazdasági végzettség (előny az egyetemi vagy főiskolai végzettség),
  • 3 – 5 év Linux operációs rendszer üzemeltetésben, felügyeletében, karbantartásban szerzett tapasztalat,
  • Alapvető scriptelési ismeretek bash/ksh környezetben, legalább egy scriptnyelv ismerete,
  • Hálózati technológiák (TCP/IP) alap ismerete,
  • Oracle adatbázis kezelési gyakorlat,
  • Angol középfok (írásban és szóban is).

Előnyök:

  • Docker, Openshift tapasztalat,
  • Banki folyamatok ismerete, valamint banki alkalmazás üzemeltetésében szerzett tapasztalat,
  • Java, IBM MQ ismeretek.

Juttatások:

  • Szakmai kihívást jelentő, érdekes feladatok,
  • Versenyképes bérezés,
  • Fiatalos csapat várja az új munkatársat.

Egyéb információk:

  • Munkavégzés helye: Budapest
  • Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődését, várjuk angol és magyar nyelvű önéletrajzát!

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszergazda
  • Rendszerüzemeltető
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

BECK & PARTNERS International HR Consulting
H - 1119 Budapest, Bártfai utca 15-17.
Tel.: +36-1/371-0972 | Fax: +36-1/371-0973
bap.hu