ADMINISZTRÁTOR/RECEPCIÓS

    Ügyfelünk a világ egyik vezető minőségellenőrző, vizsgáló és tanúsító szervezete. Fő tevékenységi körükbe tartozik a laboratóriumi vizsgálatok, oktatások, tanúsítások és ellenőrzések elvégzése. Vállalatcsoportjuk szinte a világ összes országában jelen van képviseleteivel, szolgáltatásaival.

    Csapatukba keresünk nyíregyházi munkavégzési hellyel új munkatársat az alábbi pozícióba:

    ADMINISZTRÁTOR/RECEPCIÓS

Feladatok:

  • Front office feladatok ellátása (vendégek fogadása, telefonok kezelése)
  • Bejövő-kimenő postai/futár küldemények és számlák kezelése
  • Kapcsolattartás szolgáltató cégekkel
  • Árajánlatok, szerződések előkészítése aláírásra
  • A laboratóriumba érkező minták átvétele
  • A mintákkal kapcsolatos iktatás, valamint számítógépes adatrögzítés
  • Vizsgálati minták továbbítása a részlegek felé
  • Szükséges jogszabályok, szabványok, egyéb normatív dokumentumok rendszeres figyelése, gondozása
  • Alvállalkozók, együttműködő partnerek felé a vizsgálati paraméterek ismertetése

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Angol nyelvtudás
  • MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
  • Rugalmasság
  • Pontosság, precizitás

Előnyök:

  • Laboratóriumban szerzett adminisztratív tapasztalat

Juttatások, ajánlat:

  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Stabil, nagyvállalati háttér
  • Megbízhatóság
  • Korrekt fizetés, juttatások

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adatrögzítő
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Recepciós
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

Jelentkezés módja:

BECK & PARTNERS International HR Consulting
H - 1119 Budapest, Bártfai utca 15-17.
Tel.: +36-1/371-0972 | Fax: +36-1/371-0973
bap.hu