Adminisztrátor

A Medicover Közép-Kelet-Európa és Magyarország vezető magán-egészségügyi Szolgáltatója és Biztosítója.
Bővülő csapatunkba munkatársat keresünk Adminisztrátor munkakörbe.

Feladatok:

  • Adatok rögzítése
  • Dokumentumok nyomtatása, másolása, iktatása, rendezése
  • Szövegszerkesztési, táblázatkezelési feladatok elvégzése
  • Elszámolások, statisztikák, elemzések készítése
  • Napi tevékenység támogatása

Munkavégzés helye:

Budapest

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Microsoft Office programok magabiztos ismerete (kiemelten: magas szintű Excel)
  • Nagyfokú precizitás, pontosság
  • Terhelhetőség és monotonitás tűrés

Amit kínálunk:

  • Egy nemzetközi vállalat munkakörnyezetét
  • Önálló felelősségteljes munkakör

Jelentkezés módja:

Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette az érdeklődését, magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát kérjük, küldje az alábbi "Jelentkezem" gombra kattintva.

Az álláshirdetésre való jelentkezésével és azzal, hogy önéletrajzát továbbítja a Medicovernek, Ön hozzájárul a megadott személyes adatainak Medicover általi kezeléséhez. A Medicover részletes adatkezelési tájékoztatóját a honlapon érheti el.