Budaörsi székhelyű, 26 éve a magyar egészségügyi piacon tevékenykedő kisvállalkozás keres

adminisztratív/irodai

munkakörbe, angolul beszélő , számítógépet jól kezelő (MS Office ) munkatársat.

Főbb feladatok, munkák:

  • Külföldi partnerekkel való napi kapcsolattartás (többnyire e-mailben), a felmerülő problémák, feladatok önálló kezelése, valamint az ezzel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása.
  • Számlázás, számlaprogram kezelése
  • Beérkező áruk raktárkészletbe történő felvétele.
  • Tenderek bekérése, értelmezése, előkészítése és adminisztratív összeállítása, tenderíró munkatársunk segítségével. Tenderekkel kapcsolatosan felmerülő tisztázó kérdések megfogalmazása.
  • Konszignációs raktárak kezelése, terméklejelentők kezelése.
  • Forgalmazott egészségügyi termékek megrendelése, külföldi partnerektől érkező számlák kezelése.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem, céges tréningek, stabil háttér, összeszokott csapat, céges mobiltelefon.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Irodavezető
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budaörs, 2040 Petőfi Sándor utca 60.

Jelentkezés módja:

Ha hirdetésünk felkeltete érdeklődését, kérem küldje el fényképes önéletrajzát a "Jelentkezem" gombra kattintva.