Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
HPO Hungary Kft.

Adminisztratív asszisztens

Főbb feladatok, munkák:

    • Adminisztráció, levelezés, dokumentációk kezelése.
    • Beérkező számlák feldolgozása, ellenőrzése, banki előkészítése.
    • Kimenő számlák elkészítése, kiküldése a vevők részére.
    • Pénztárosi feladatok ellátása.
    • Könyvelés, bérszámfejtés támogatása.
    • HR adminisztráció – dolgozók ügyeinek intézése, munkaszerződések elkészítése, interjúszervezés.
    • Utazások, szobafoglalások megszervezése, tárgyalások lebonyolítása.
    • Céges ügyviteli rendszer használata

Az álláshoz tartozó elvárások:

    • Tárgyalóképes angol és középfokú francia nyelvtudás szóban és írásban
    • Egy műszakos munkarend vállalása (8:00-12:00 és 13:30-17:30)
    • Középfokú végzettség
    • Precíz, pontos munkavégzés

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

    • Jászberényi lakhely
    • B kategóriás jogosítvány

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Irodavezető
  • Személyi asszisztens
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül mindegyik:

  • Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint
  • Francia - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

5100, JÁSZBERÉNY MESTER utca 9.

Egyéb juttatások:

mobiltelefon,cafeteria

Jelentkezési határidő:

2018. 07. 25.

Jelentkezés az állásra:

Jelentkezni magyar és angol nyelvű fényképes Önéletrajz és bérigény megjelölésével lehetséges !

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Adminisztratív asszisztens
  • Rövid pozíció név: Adminisztratív asszisztens
  • Hirdető cég: HPO Hungary Kft.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Jász-Nagykun-Szolnok megye
  • Város: Jászberény
  • Feladatok: Adminisztráció, levelezés, dokumentációk kezelése.Beérkező számlák feldolgozása, ellenőrzése, banki előkészítése.Kimenő számlák elkészítése, kiküldése a vevők részére.Pénztárosi feladatok ellátása.Könyvelés, bérszámfejtés támogatása.HR adminisztráció – dolgozók ügyeinek intézése, munkaszerződések elkészítése, interjúszervezés.Utazások, szobafoglalások megszervezése, tárgyalások lebonyolítása.Céges ügyviteli rendszer használata
  • Elvárások: Tárgyalóképes angol és középfokú francia nyelvtudás szóban és írásbanEgy műszakos munkarend vállalása (8:00-12:00 és 13:30-17:30)Középfokú végzettségPrecíz, pontos munkavégzés
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol, Francia
  • Egyéb juttatások: mobiltelefon cafeteria
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot
  • Feladás dátuma: 2018-06-19
  • Lejárati dátum: 2018-06-25
Állás, munka még: HPO Hungary Kft.>