Tesco Global Áruházak Zrt,

Adminisztrációs asszisztens

Vállalatunk alapításakor egyetlen egyszerű célt tűztünk ki magunk elé: a vásárlók minden igényét kiszolgálni, és így nemcsak jobbá, de egyszerűbbé is tenni az életüket. Ez azóta sem változott. A vásárlók könnyen elérhető, kiváló minőségű termékeket várnak el kedvező árakon, a mi feladatunk pedig az, hogy mindezt a megfelelő módon biztosítsuk számukra. Ezért tekintjük legfőbb feladatunknak, hogy napról napra egy kicsit többet nyújtsunk a magyar vásárlóknak. Vállalatként folyamatosan azon dolgozunk, hogy minden munkatársunk vásárlóink kényelmét tartsa szem előtt: legyen szó áruházi kollégáinkról vagy döntéshozóinkról. Célunk, hogy vásárlóink minden látogatásukkor egy kicsivel jobb kiszolgálásban részesüljenek. Könnyen megtudhatod, mennyire nagyszerű a munkád hiszen nem tudod figyelmen kívül hagyni a boldog és elégedett vásárlót.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Pénzügy, Könyvelés
  • Számlázó, Pénztáros
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Kereskedelmi munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Részmunkaidő 4 óra

Munkavégzés helye:

1173 Budapest, Pesti út 5.

AMIRŐL A POZÍCIÓ SZÓL

Adminisztrációs asszisztensként neked köszönhető, hogy az áruházi dokumentáció rendben van és minden az előírásoknak megfelelően zajlik. Emelet az áruházi közösség szíve és lelke leszel.

Mit is jelent ez?

  • Kezeled az áruház készpénz készletét, forgalom nyilvántartását
  • Főpénztári elemzéseket és kimutatásokat végzel (napi elszámolások, heti, havi zárások és forgalmi jelentések elkészítése, rovancsok, fölözések elvégzése, sztornó ellenőrzése, széfellenőrzések, pénzfeladás, utalvány rendelés, mellékbevételek elszámolása)
  • Te szervezed meg a munkatársi programokat
  • Ellenőrződ és kézben tartod a tűzvédelmi és munkavédelmi előírásban foglaltakat
  • Munkaruhát rendelsz és kiadod a kollégák számára
  • Segíted a munkavállalók és a központi HR osztály között kommunikációt, nyilatkozatokat
  • Új belépők számára bevezető oktatást tartasz
  • Elvégzed a szükséges adminisztrációs folyamatokat

ELVÁRÁSOK

  • Szeress emberekkel beszélgetni, és légy segítőkész
  • Szeress csapatban dolgozni és a jó hangulat legyen fontos számodra
  • Legyen fontos számodra a pontos és precíz munkavégzés

AMIT KÍNÁLUNK

  • Állandó délelőttös munkavégzés (6:00-10:00)
  • Nagyszerű csapat vagyunk, akik segíteni és támogatni fogjuk a munkádat
  • Nem kell szakértőnek lenned, megtanítjuk, amit tudnod kell
  • Esélyt adunk az előrelépésre - támogatjuk a karrier fejlődést és számos képzési lehetőséget kínálunk
  • Számos általunk szervezett programon és rendezvényen vehetsz részt, akár családoddal, gyermekeiddel
  • Minden tőlünk telhetőt megteszünk fogyatékkal élő munkatársaink támogatására is, hogy a lehető leggördülékenyebben együttműködhessenek velünk

Bér és juttatások 

Kollégáink munkabére az alábbi tényezőkből tevődik össze: alapbér + pótlékok + területi alapú bérkiegészítés + juttatások

  • Kezdőbér, az első 3 hónapban: Bruttó 115.000 Ft/hó
  • Beálló bér - automatikus béremelés a 4. hónaptól, ezzel értékeljük elköteleződésed: Bruttó 124.900 Ft/hó
  • Területi alapú bérkiegészítés (első hónaptól kezdve): 10.000 Ft/hó

Pótlékok: 18:00 és 6:00 között 30%, vasárnap 50%-os pótlék

Juttatások:

  • próbaidő lejárta után: Bruttó 8.000 Ft értékű választható csomag. (pl.: SZÉP kártya bármely alszámla, egészségpénztár, Tesco utalvány, Egészségbiztosítás)
  • 3 hónap után:10% dolgozói kedvezmény Tescós vásárlások után (akár 240.000 Ft kedvezmény évente).

Jelentkezzen:

Jelentkezni a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.