Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
Cégünk, a 4iG Csoport tagja 320 fős létszámmal a magyarországi informatikai piac egyik legmeghatározóbb szereplője. Legfontosabb termékeink és szolgáltatásaink: rendszerintegrációs tevékenység, egyedi alkalmazásfejlesztés, IT rendszerek üzemeltetése, kiemelt nagyságrendű projektek menedzsmentje, DELL, HP, IBM, EMC, NetApp, Fujitsu, Lenovo informatikai eszközök értékesítése, szervizelése, számítógépes rendszerek telepítése, karbantartása, hálózati kiépítése, Microsoft Dynamics vállalatirányítási rendszer bevezetése, üzleti és informatika közeli tanácsadás.

PC támogató

Főbb feladatok, munkák:

  • az ügyfelektől érkező IT hívások fogadása
  • IT problémák távmenedzsment eszközökkel való vagy helyszíni megoldása
  • kliens számítógépek telepítése, konfigurálása
  • felhasználói fiókok, jogosultságok kezelése
  • megoldó csoportokkal való együttműködés
  • események dokumentálása Servicedesk rendszerben, SLA idők menedzselése
  • rendszeres üzemeltetői feladatok elvégzése szerver és kliens oldalon

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • részletes rendszerüzemeltetői ismeret:
  • hardverek - asztali PC, notebook területen
  • kliens oldali operációs rendszerek és office alkalmazások területén
  • címtár menedzsment, felhasználói fiókok és jogosultságok menedzselése
  • általános rendszerüzemeltetői ismeret:
  • kiszolgáló oldali operációs rendszerek területén, elsősorban Microsoft környezetben
  • nyomtatók, szünetmentesek, illetve további perifériák területén
  • hálózati ismeretek
  • minimum társalgási szintű angol nyelvtudás

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • agilis, proaktív személyiség
  • dinamikus, önálló munkavégzés
  • együttműködő készség, csapatmunkára való képesség
  • folyamatos tanulás iránti belső késztetés

Amit kínálunk:

  • szakmai és nyelvi képzési lehetőségek
  • fejlődési- és karrierlehetőség
  • jó hangulatú, összetartó, dinamikus csapat

Egyéb információ az állásról:

  • 1-2 éves hasonló területen, nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalat
  • Servicedesk rendszer használatában szerzett gyakorlat
  • ITIL ismeretek

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszerüzemeltető, Karbantartó
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Alapfok/társalgási szint

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Csapó Zsófia – Toborzási koordinátor
1037 Budapest, Montevideo u. 8.
06 1 / 270-7600

Kérjük értékelje, hogy mennyire találja vonzónak a hirdetést!

Az Ön szavazata:
Összes szavazat:
db szavazat
Többes adatkezelés, a jelentkezés elküldése előtt tájékozódjon a munkaadó adatkezelési szabályzatáról.
Állás, munka még: HUMANsoft Kft.>
A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: PC támogató
  • Rövid pozíció név: PC támogató
  • Hirdető cég: HUMANsoft Kft.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Város: III. kerület
  • Feladatok: az ügyfelektől érkező IT hívások fogadása IT problémák távmenedzsment eszközökkel való vagy helyszíni megoldása kliens számítógépek telepítése, konfigurálása felhasználói fiókok, jogosultságok kezelése megoldó csoportokkal való együttműködés események dokumentálása Servicedesk rendszerben, SLA idők menedzselése rendszeres üzemeltetői feladatok elvégzése szerver és kliens oldalon
  • Elvárások: részletes rendszerüzemeltetői ismeret: hardverek - asztali PC, notebook területen kliens oldali operációs rendszerek és office alkalmazások területén címtár menedzsment, felhasználói fiókok és jogosultságok menedzselése általános rendszerüzemeltetői ismeret: kiszolgáló oldali operációs rendszerek területén, elsősorban Microsoft környezetben nyomtatók, szünetmentesek, illetve további perifériák területén hálózati ismeretek minimum társalgási szintű angol nyelvtudás
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot
  • Feladás dátuma: 2017.06.26