Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!

koordinációs ügyintéző

    Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Polgármesteri Hivatal keres koordinációs ügyintéző munkakörre kollegát, azonnali munkába állással, a Kttv. szerinti alkalmazással, határozatlan időre hat hónap próbaidő kikötésével.

Feladatok:

  • Részvétel a Polgármesteri Hivatalon belüli jogi ügyek intézésében és előkészítésében a vezető irányítása alapján, többek között a Képviselő-testületi és bizottsági ülések anyagainak előkészítése és jogi szempontból való véleményezése.
  • A jegyző hivatalvezetői tevékenysége gyakorlásának elősegítése
  • Az Önkormányzat pályázati lehetőségeinek felmérése, vizsgálata, majd részvétel a kiválasztott pályázati projekt irányításában, koordinálásában, nyertes pályázat esetén a projekt végrehajtásának ellenőrzésében.
  • Részvétel a pályázati tanácsadó- és projektmenedzsment cégekkel, valamint a támogatásokat kezelő intézményekkel való kapcsolattartásban és ügyintézésben

A jelentkezőknek az alábbi feltételeknek, elvárásoknak kell megfelelniük:

  • Igazgatásszervező vagy jogász végzettség és legalább középfokú angol nyelvvizsga szükséges
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek.
  • Legalább középfokú angol nyelvtudás, nyelvvizsga is szükséges.
  • Precizitás, alaposság, jó problémamegoldás.
  • Megbízható és lelkiismeretes munkavégzés.

A kiválasztásnál előnyt jelent:

  • pályázati területen szerzett tapasztalat
  • Európai Unió szakirányú továbbképzési szakon szerzett szakképzettség

Amit ajánlunk:

  • Változatos, kihívásokkal teli feladatkör, szakmai fejlődésre lehetőség.
  • Munkakezdés kiválasztás után azonnal.
  • Az illetmény és juttatások a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvényben meghatározottak valamint a vonatkozó önkormányzati rendelet szerint kerülnek megállapításra.

    A feladatokkal érintett XII. kerületet az egyedülálló természeti és épített környezet, az itt élő jelentős hazai és külföldi személyek kiemelik a többi kerület, illetve település közül. Ebben a kerületben adódik lehetőség fontos ügyek kezelésére.

Állás, munka területe(i):

  • Jog, Jogi tanácsadás
  • Jogtanácsos, Jogász, Jogi előadó
  • Közigazgatás
  • Köztisztviselő
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:

Budapest, 1126 Böszörményi út 23-25.

Jelentkezés módja:

Amennyiben pályázatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, hogy a 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározottak szerinti részletes szakmai önéletrajzát és motivációs levelét, valamint a végzettséget igazoló okiratok másolatát 2017. április 18-ig a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával küldje el.

Az ideális jelölt kiválasztása esetén a munkakör azonnal betöltésre kerül.

A pályázattal kapcsolatban érdeklődni lehet: Juhász Katalin humánpolitikai referens, Tel: 06-1- 224-5900/5196; vagy dr. Vörös Álmos európai uniós referens, Tel: (1) 224-5934

Kérjük értékelje, hogy mennyire találja vonzónak a hirdetést!

Az Ön szavazata:
Összes szavazat:
db szavazat
Többes adatkezelés, a jelentkezés elküldése előtt tájékozódjon a munkaadó adatkezelési szabályzatáról.
A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Koordinációs ügyintéző
  • Rövid pozíció név: Ügyintéző
  • Hirdető cég: Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Polgármesteri Hivatal
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Város: XII. kerület
  • Feladatok: Részvétel a Polgármesteri Hivatalon belüli jogi ügyek intézésében és előkészítésében a vezető irányítása alapján, többek között a Képviselő-testületi és bizottsági ülések anyagainak előkészítése és jogi szempontból való véleményezése. A jegyző hivatalvezetői tevékenysége gyakorlásának elősegítése Az Önkormányzat pályázati lehetőségeinek felmérése, vizsgálata, majd részvétel a kiválasztott pályázati projekt irányításában, koordinálásában, nyertes pályázat esetén a projekt végrehajtásának ellenőrzésében. Részvétel a pályázati tanácsadó- és projektmenedzsment cégekkel, valamint a támogatásokat kezelő intézményekkel való kapcsolattartásban és ügyintézésben
  • Elvárások: Igazgatásszervező vagy jogász végzettség és legalább középfokú angol nyelvvizsga szükséges Felhasználói szintű számítógépes ismeretek. Legalább középfokú angol nyelvtudás, nyelvvizsga is szükséges. Precizitás, alaposság, jó problémamegoldás. Megbízható és lelkiismeretes munkavégzés.
  • Elvárt végzettség: Főiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: Mindegy, vagy nem igényel tapasztalatot
  • Feladás dátuma: 2017.03.20