Új szolgáltató központ nyílt Szegeden
Szolgáltató központot nyitott a Transcom Szegeden.
Megnyitotta második magyarországi szolgáltató központját a Transcom Hungary Kft. Szegeden, a modern többcsatornás contact center a Telenor Magyarország ügyfélszolgálati tevékenységét szolgálja ki.
Roberto Boggio, a Transcom Worlwide Közép- és Dél-Európaért felelős vezérigazgatója elmondta, az új központba eddig több mint száz embert vettek föl, és a munkahelyek további bővítését tervezik.
A Telenor nemzetközi szinten a Transcom csoport egyik legfontosabb partnere hosszú évek óta, fontos lépés volt az együttműködés kiterjesztése Magyarországra is, amelynek egyik mérföldköve a szegedi központ megnyitása - közölte a szakember.
A Transcom ilyen állásokat kínál, a Telenor pedig ilyeneket a Profession.hu-n.
Mike Michel, a Telenor Magyarország marketing vezérigazgató-helyettese kifejtette, a vállalkozás az elmúlt húsz évben jelentős összegeket fordított a távközlési infrastruktúra fejlesztésére, miközben a hangszolgáltatás mellett egyre fontosabbá vált az adatszolgáltatás.
Az ügyfelek elvárásai folyamatosan nőnek, a Telenor célja pedig ezek lehető legmagasabb szintű kiszolgálása, ebben a cég stratégiai partnere a Transcom - hangsúlyozta a szakember.
Botka László szegedi polgármester elmondta: a gazdasági válság miatt az Európai Unió lehetővé tette az önkormányzatoknak, hogy közvetlen támogatást nyújtsanak munkahelyteremtő beruházásokhoz. A város így 15 millió forinttal segítette a nyelveket beszélő, közép- és felsőfokú végzettséggel rendelkező dolgozókat foglalkoztató központ kialakítását.
Az összes magyarországi szolgáltató központ munkalehetőségei itt találhatók!
Hasonló jellegű ügyfélszolgálati központok már évek óta sikerrel működnek Szegeden, köszönhetően a magasan képzett munkaerőnek. A telekommunikációs szolgáltatások mellett a szoftverfejlesztés a másik ágazat, amely bizonyítja, egy-egy iparág beruházásai egymást vonzzák - tudatta a városatya.
A Transcom Hungary Kft.-t 2005-ben alapították, két telephelye van, Budapesten és Szegeden, összesen több mint 550 munkahellyel. A cég többnyelvű szolgáltatás nyújtására szakosodott több nemzetközi ügyfél részére, számos iparágban.
Emellett Budapesten is van egy a Transcom globális infokommunikációs támogató központjai közül, ahol 31 IT-szakértő nyújt folyamatos segítséget világszerte az összes Transcom központnak. Közép- és Dél-Európában a Transcom összesen húsz ügyfélkapcsolati központot működtet, a világ 24 országában, 57 contact centerben pedig mintegy 29 ezer munkavállalója van.
Önnek ajánljuk!
Szemlézte: Durbák Ildikó
Címkék: munkahelyteremtés, Szeged, SSC, szolgáltató központ