A magyar hölgyek 92 százaléka figyel a brandre vásárlás közben. Nem a magamutogatás a cél: mindössze a felmérés résztvevőinek 5 százaléka szeretné, hogy mások is lássák, ha drágább darabokat visel. "Ez összecseng azzal, miszerint a márkás ruhákat jobb minőségűnek tartjuk" - mondta el Kovács Anikó, a felmérést készítő Stilago nemzetközi divatwebáruház magyarországi projektmenedzsere.

A magyar nők többsége egyetért abban, hogy a márkás ruhák jobb minőségűek és tartósabbak, mint név nélküli társaik, ugyanakkor teljes áron jellemzően nem vesznek ilyen ruhákat. Egy ötezer válaszadó megkérdezésével készült kutatás szerint 43 százalékuk szívesen válogatna gyakrabban a jól ismert divatházak kínálatából, de általában nem engedheti meg magának.

Így dolgozhatunk a legmenőbb divatcégeknél

Íme az állások listája!

C&A

Calzedonia 

CCC Shoes 

Charles Vögele

H&M Hennes&Mauritz

Naracamicie

Promod

Roland Divatház 

SAXOO 

Tally Weijl 

Triumph

És néhány sportmárka:

Budmil, Decathlon, Hervis

A Profession.hu-n ilyen divattal kapcsolatos állásokat találhatunk!

Önnek ajánljuk!

Nyitott pozíciók, amik érdekesek lehetnek az Ön számára!

Összeállította: Durbák Ildikó

Címkék: munka, állás, álláshirdetés, divat, márka, brand