Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció vezető állások, munkák Budapesten

18 db találat
Szűrés
  • Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...
    ápr. 16.
  • Recepciós teendők ellátása, érkező vendégek fogadása, telefonhívások kezelése Az iroda és a cégek működésével kapcsolatos adminisztrációs tevékenység ellátása Általános beszerzés: fogyóeszköz, irodaszer és irodai berendezések, reprezentációs és jólléti termékek Postai, banki, fut...
    ma 17:45
  • A Fit-Out divízió iroda napi ügymenetének biztosítása; Napi adminisztrációs feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése; Szabadságok nyilvántartása, kezelése; Vállalatirányítási szoftver kezelése, vevői és szállítói teljesítési igazolások kezelése; Kapcsolattartás alvállalkozókk...
    ápr. 15.
  • Gondoskodás a Kart érintő adatszolgáltatások, statisztikák elkészítéséről Beosztja és nyilvántartja a Dékáni Hivatal dolgozóinak munkaidejét, szabadságát, helyettesítését, a napi operatív munkát meghatározza. Az ösztöndíjakkal, pályázatokkal kapcsolatos adminisztráció irányítása...
    ápr. 15.
  • közreműködők beléptetési folyamatának koordinálása hatósági engedélyeztetési eljárások, helyszíni szemlék előkészítése havi közreműködői elszámolásban való aktív részvétel folyamatos kapcsolattartás társszervezetekkel, vállalkozókkal, hivatalokkal (NNGYK, NEAK) EESZT-vel kapcsola...
    ápr. 15.
  • Munkaügyi folyamatok menedzselése és fejlesztése, Lokális és nemzetközi munkaügyi projektekben való részvétel, HR gyakornokok munkájának koordinálása, HR Business Partnerekkel való együttműködés, munkaügyi támogatás biztosítása számukra, Irányadó HR adminisztráció vezetése, HR IT...
    ápr. 13.
  • Az igazgatóság elnöke és az ügyvezetés munkájának támogatása Elsődleges kapcsolattartói szerepkör, levelezések, telefonhívások lebonyolítása külső és belső vezetőkkel különböző projektek és feladatok kapcsán Az igazgatóság elnöke szakmai és személyes programjainak menedzselése, b...
    ápr. 13.
  • Fogorvosi rendelői orvosi háttérmunka támogatása: páciensekkel való kapcsolattartás beszerzés, anyagrendelés kapcsolattartás a beszállítókkal beérkező és kimenő számlák ellenőrzése, rögzítése banki utalások előkészítése dokumentációs feladatok
    ápr. 13.
  •   Beszerzések menedzselése  Facility-menedzsment - kapcsolat az irodaház üzemeltetőivel, bérbeadókkal  Autóflotta kezelése A recepció koordinálása, valamint a recepcióhoz kapcsolódó észrevételek/kérések kivizsgálása, a recepció működésének folyamatos fejlesztése, hatékonyságának...
    ápr. 12.
  • Operatív vezető

    1065 Budapest, Nagymező utca 4.
    KIT KERESÜNK Egy operatív vezetőt, ahogy a neve is mutatja, ő lesz felelős cégünk üzemeltetéssel kapcsolatos operatív vezetéséért. (ügyfélszolgálat, recepció, pénzügy működésétől, a karbantartásig, takarításig bezárólag) Folyamatos, mindennapi kapcsolatban van az általa működtet...
    ápr. 11.
  • Üzletági szolgáltatásokhoz kapcsolódó teljes körű adminisztráció, Ellenőrzések megszervezése, koordinálása, Iktatás és jegyzőkönyvkészítés.
    ápr. 11.
  • Vendégek és partnerek professzionális fogadása, ki-és beléptetése Megbeszélések előkészítése, a tárgyalók folyamatos tökéletes állapotának biztosítása Beérkező telefonhívások, e-mailek, valamint postai küldemények kezelése Irodával kapcsolatos karbantartások kezelése, kapcsolatta...
    ápr. 11.
  • Az irodai folyamatok és munkafolyamatok hatékony koordinálása és irányítása Az adminisztratív feladatok, például postakezelés, irodai anyagok rendelése és készletezése Pénzügyi feladatok kezelése: teljesítési igazolások, számlázás, bankok Kapcsolattartás a könyvelővel Az irodai e...
    ápr. 05.
  • Társasházak naprakész könyvelési feladatok ellátása, beleértve a pénzügyi tranzakciók követését, számlák kezelését és bevételek kiigazítását. Adminisztratív feladatok ellátása, amennyiben szükséges. Tulajdonosokkal kapcsolattartás.
    ápr. 02.
  • Általános titkársági teendők (belépőkártyák, irodaszer rendelés, hívások és e-mailek kezelése; rendezvények szervezésében és lebonyolításában való részvétel) Megbeszélésekkel kapcsolatos teendők (teremfoglalás, meghívók, napirend, jegyzőkönyv) Dokumentumok kezelése (adatbázisok l...
    ápr. 02.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim