Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció vezető állások, munkák angol nyelvtudással

24 db találat Szűrés
  • az iroda napi munkájának támogatása beérkező számlák ellenőrzése, rögzítése, előkészítése a könyvelésre banki utalások előkészítése pénzügyi kapcsolattartás partnereinkkel, és a könyveléssel külsős könyvelővel való kapcsolattartás, adatszolgáltatás kimenő számlák kiállítása szemé...
    tegnap 13:15
  • Üzletági szolgáltatásokhoz kapcsolódó teljes körű adminisztráció, Ellenőrzések megszervezése, koordinálása, Iktatás és jegyzőkönyvkészítés.
    tegnap 17:07
  • Általános asszisztensi feladatok Szerződések előkészítése Napi és pénzügyi riportok készítése Havi leltár készítése Kapcsolattartás a könyvelővel és a bérszámfejtővel Banki utalások rögzítése EKÁER ügyintézés Postázás
    tegnap 08:55
  • ügyfelekkel való kapcsolattartás munkafelvétel, számlázás adminisztratív feladatok marketing feladatok könyvelés előkészítés
    márc. 26.
  • Munkaügyi folyamatok menedzselése és fejlesztése, Lokális és nemzetközi munkaügyi projektekben való részvétel, HR gyakornokok munkájának koordinálása, HR Business Partnerekkel való együttműködés, munkaügyi támogatás biztosítása számukra, Irányadó HR adminisztráció vezetése, HR IT...
    márc. 26.
  • Az igazgatóság elnöke és az ügyvezetés munkájának támogatása Elsődleges kapcsolattartói szerepkör, levelezések, telefonhívások lebonyolítása külső és belső vezetőkkel különböző projektek és feladatok kapcsán Az igazgatóság elnöke szakmai és személyes programjainak menedzselése, b...
    márc. 26.
  • Inspire and lead the Customer Service Back Office team (11 members) Coordinate and supervise the team’s daily tasks Take responsibility for the comprehensive and efficient execution of tasks Support the Managing Director by preparing decision-making materials Ensure compliance wi...
    márc. 26.
  • A raktári koordinátorok és raktárosok feladatainak koordinálása, folyamatos feladatkiosztás, dolgozói visszacsatolás Kikészletezések koordinálása a gyártási terv alapján, hiánytalan SMT és THT kikészletezések garantálása Termelés utáni visszavételezések koordinálása, gyártások ké...
    márc. 26.
  • a napi operatív folyamatok felügyelete, összehangolása és folyamatos fejlesztése együttműködés a fuvarozás, logisztika, üzemeltetés, vendéglátás, projektmenedzsment és kontrolling területeinek vezetőivel a pénzügy, bérszámfejtés, HR, minőségügy és marketing területeinek felelős v...
    márc. 26.
  • Coordinate and participate in projects initiated by both Korea HQ and EU HQ Collaborate effectively with relevant departments at the Korean Headquarter to address urgent requests Ensure timely and accurate reporting on project progress Coordinate activities associated with invent...
    márc. 25.
  • Titkársági adminisztratív és operatív feladatok ellátása (postázás, ügyfelek fogadása, szkennelés, nyomtatás stb.) Irodai igények összefogása és megoldása, a szükséges eszközök beszerzése Az ügyvédek munkájának támogatása (fordítások elkészítése, szövegszerkesztés) Kapcsolattartá...
    márc. 25.
  • A vállalat napi operatív és adminisztratív feladatainak összefogása és irányítása; Stratégiai projektekben részvétel (IT projekt, szervezet fejlesztés); Adminisztratív csoport megszervezése, irányítása, feladatkörök kidolgozása és betartatása; Idő- és erőforrás-menedzsment folyam...
    márc. 25.
  • Operatív vezető

    1065 Budapest, Nagymező utca 4.
    KIT KERESÜNK Egy operatív vezetőt, ahogy a neve is mutatja, ő lesz felelős cégünk üzemeltetéssel kapcsolatos operatív vezetéséért. (ügyfélszolgálat, recepció, pénzügy működésétől, a karbantartásig, takarításig bezárólag) Folyamatos, mindennapi kapcsolatban van az általa működtet...
    márc. 24.
  • Egyre növekvő és fejlődő vállalatunk irodavezető / adminisztrációs vezetőt keres, aki szívesen irányítja az iroda adminisztratív folyamatait, koordinálja a számlázást és munkaügyet, miközben aktívan részt vesz a mindennapi feladatokban is. Az ideális jelölt olyan személy, aki  cs...
    márc. 23.
  • Erasmus+ pályázatok megvalósításának teljes körű lebonyolítása Belső és külső kommunikáció lebonyolítását telefonon, írásban és személyesen Kapcsolattartást az ideérkező európai diákcsoportokkal, a tanáraikkal és az uniós koordinátorokkal Kapcsolattartás céges partnerekkel Új par...
    márc. 23.
  • Általános recepciós teendők (vendégek fogadása, kínálása, irodák előkészítése a meetingekre, postaügyek, biciklis futár, DHL rendelés, taxi rendelés, központi bejövő email fiók kezelés, telefonközpont kezelés, szkennelések, dokumentáció rendszerezés, reprezentációs feladatok, iro...
    márc. 23.
  • márc. 22.
  • Operatív feladatokat ellátó kollégák munkájának koordinálása, támogatása, a munkaterhelés megfelelő arányú elosztásának biztosítása Rendszeres egyéni és csapatmeetingek szervezése, lebonyolítása Alvállalkozókkal történő kapcsolattartás Komplex ügyek kivizsgálásában, megoldásában...
    márc. 22.
  • Felelős a kiszervezett számviteli, bérszámfejtési és pénzügyi tevékenységek irányításáért a vezérigazgató ellenőrzése alatt Hatékony részvétel a pénzügy és a számvitel napi működésében A magyar hatóságokkal való zökkenőmentes kapcsolattartás Együttműködés és támogatás nyújtása kü...
    márc. 22.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim