Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák és állásajánlatok

140 db találat
Szűrés
  • Vállalati ügyfeleink vagyon, mérnöki kockázatokkal kapcsolatos kárrendezési folyamatainak menedzselése Folyamatos kapcsolattartás és hatékony együttműködés az ügyfelekkel, értékesítő partnerekkel, szakértőkkel, és további kapcsolódó területekkel Kárrendezés során felmerülő tapasz...
    tegnap 11:45
  • gyártó vállalat napi szintű munkavédelmi és környezetvédelmi szaktevékenységeinek végzése a vállalat környezetvédelmi valamint munkahelyi egészségvédelmi és biztonsági irányítási rendszereinek működtetése, fenntartása és folyamatos fejlesztése az irányítási rendszerekkel kapcsola...
    tegnap 09:30
  • Belső felhasználók támogatása technikai kérdésekben angol és magyar nyelven Szoftveres és hardveres incidensek kezelése, megoldása, adminisztrálása ticketing rendszer használatával Felhasználói változáskérelmek kezelése Operatív tevékenységek kezelése (patch management) IT infras...
    ápr. 23.
  • A Project Managerek és Biztonsági mérnökök napi munkájának támogatása Kapcsolattartás a Stakeholderekkel Adatok begyűjtése, normalizálása, alakítása, validálása és rendszerezése Közreműködés a meetingek és review-k szervezésében Dokumentumok, riportok készítése és frissítése...
    ápr. 23.
  • Informatikus

    1135 Budapest, Béke utca 21-29.
    Gyártás informatikai folyamatainak biztosítása Saját fejlesztésű rendszerek integrálása Third-party rendszerek integrálása Windows/Linux rendszer üzemeltetés Irodai support (telefonon és személyesen)
    ápr. 23.
  • Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...
    ápr. 23.
  • Műszaki termékek értékesítése Szakmai segítségnyújtás az érdeklődők részére Ajánlatok, akciók ismertetése Polcok rendben tartása
    ápr. 23.
  • Support of internal customers (sales, accounting, after-sale service and security) providing troubleshooting and training on hardware and software functionalities. Understand current and future business goals and ongoing IT issues and suggest solutions to management. Ensure that...
    ápr. 23.
  • HelpDesk adminisztrátor

    1205, Budapest, Nagysándor József utca 1-5.
    A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállí...
    ápr. 23.
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    ápr. 23.
  • Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...
    ápr. 23.
  • As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to  handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...
    ápr. 23.
  • Műszaki termékek értékesítése Szakmai segítségnyújtás az érdeklődők részére Ajánlatok, akciók ismertetése Polcok rendben tartása
    ápr. 23.
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    ápr. 23.
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    ápr. 23.
  • L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...
    ápr. 23.
  • Meglévő és új ügyfeleinknél kereskedelmi és kassza rendszerek telepítése, üzembehelyezése. Probléma- és hibaelhárítás. Szervizelés, karbantartási feladatok ellátása.
    ápr. 23.
  • IT rendszermérnök

    Magyarország,Heves,Visonta, 0158/5 hrsz.
    Active directory adminisztráció, csoportházirendek, jogosultsági szerepkörök karbantartása Számítógépes hálózatok, munkaállomások felügyelete, karbantartása Munkaállomások üzembe helyezése Azure környezet kezelése, karbantartása Napi üzleti, igények kezelése, felhasználók rés...
    ápr. 23.
  • Adatszolgáltatási feladatokban való aktív részvétel Hiteltörténeti kimutatások elkészítése Besegítés audit riportok készítésébe Tartozások és kimutatások készítése Operációs feladatok elvégzése
    ápr. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim